Gå til innhold

Vil denne PC-en funke bra til FSX?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan. kjøpte meg ny pc i går som hovedsakelig skal brukes kun til FSX. Tror dere at denne vil greie spillet bra?

- Intel Core 2 Duo E6550 2.33GHz 1333Mhz

Socket LGA775, 4MB, BOXED m/vifte

- Cooler Master eXtreme Power 600W, 120mm

Vifte, 3xSATA, ATX, 2xPCI-E, 20/24pin

- XFX GeForce 8800GTS 500M 640MB GDDR3,

PCI-Express, 2xDVI/HDTV/HDCP, 320-bit

- Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 2048MB CL5

Kit w/two matched CM2X1024A-6400 Dimm's

- Seagate Barracuda 7200.10 250GB SATA2

16MB 7200RPM

- Samsung DVD-brenner SH-S202J/BEBN

- MSI G31M-F, G31, Socket-775, DDR2, VGA,

1333FSB, m-ATX, GbLAN, ICH7, PCI-Ex16

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-UUbruw
Skrevet (endret)

Det skal fungere fint ja. Har nesten samme pc selv, og drar all grafikk på fult. Det eneste jeg må sette ned på, er bygninger og trær. skal du maxe alt ut, må du nok ha en C2D extreme CPU

Endret av Slettet-UUbruw
Skrevet (endret)

Hvis du regner fult som "ultra high" kan du bare glemme det. Du vil greie de fleste alternativer på ultra ja, men dette spillet er så dårlig optimalisert at du må nesten ha ultra eller GTS i sli eller no for å få bra flyt i dette spillet på helt fult. Men PC-en din vil takle spillet veldig bra fordet da, selv om kanskje ikke alt på fult.(og som sagt, PC-en der er drit bra, men det er for det mesteparten spillet/utviklerne sin feil at du ikke kunne kjørt det på fult, dem har gjort en dårlig jobb)

Endret av MrLG
Skrevet
Hvis du regner fult som "ultra high" kan du bare glemme det. Du vil greie de fleste alternativer på ultra ja, men dette spillet er så dårlig optimalisert at du må nesten ha ultra eller GTS i sli eller no for å få bra flyt i dette spillet på helt fult. Men PC-en din vil takle spillet veldig bra fordet da, selv om kanskje ikke alt på fult.(og som sagt, PC-en der er drit bra, men det er for det mesteparten spillet/utviklerne sin feil at du ikke kunne kjørt det på fult, dem har gjort en dårlig jobb)

Vet ikke om du har FSX, men jeg har det og kjører det på AMD Athlon 64 3700+ 2,2Ghz, 1gb ram og Geforce 7600GT XXX 256MB(overklokket fra XFX).. Har ikke installert FSX akkurat nå, men da jeg hadde det kjørte jeg på medium-high, og det gikk greit.. Optimalisering er kommet et stykke ved at du kan laste ned filer som endrer størrelsen på textures i KB/MB etc, også kan du fikle med trær og terreng generelt for å få bedre flyt.

Skrevet

Synd det skal være så vanskelig og få kjørt det spillet på fult. Men hvis det blir ok grafikk og flyter bra med den PC-en jeg har kjøpt blir jeg sikkert fornøyd.

Gjest Slettet+130498
Skrevet

den kommer vel sammen med tillegspakka nå i slutten av oktober vis jeg ikke tar helt feil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...