eplemufc Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Hei!  Jeg prøvde å gå på Steam og spille CS etter en lang stund uten å ha spilt, men når jeg gikk inn på CS så virket det ikke som dataen klarte å gå helt inn på CS på en måte ( Se bilde nedenfor ) - fordi Startlinjen er der og blir ikke borte. Om jeg trykker ALT+TAB og velger CS, eller går i Windows med CS kjørende og trykket på det igen så er hele skjermen svart. Og det merkeligste er at om jeg drar musen over de knappene som er nederst til venstre i CS Menyen (Der det er svart hos meg, men jeg vet at de er der) Så hører jeg lyden som kommer når man drar over menyen...   Andre ganger ser det også ut til å fungere, men da går det ikke å trykke på noen av knappene. det bare fryser.   Har prøvd å formatere og installere nyeste skjermkortdrivere og hovedkortdrivere, men det vil seg ikke!  Har brukt dataen til CS masse før så er ikke det at den ikke er bra nok- jeg skjønner rett og slett ikke hva det kan være.  Om noen har noen forslag så tar jeg gjerne imot Tusen takk Endret 20. oktober 2007 av eplemufc
Fritz0r Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 oppdater skjermkort drivera, virker som om de har fått en skade.
binko Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Det sto jo at han har prøvd å oppdatere og reinstallere skjermkorta!  Ganske rart, siden det har fungert før, du har prøvd formatering...  Post det her hvis du finner det ut da.
eplemufc Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Skrevet 20. oktober 2007 Har prøvd det, men det hjelper lite altså
Fritz0r Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Merkelig at spillet ikke skal fungere etter formatering?  formaterte du Windows og eller slettet du bare CS og STEAM?  **Reinstall av nVidia  husk: start i sikkerhets modus, avinstaller skjermkortet, slett så nVidia folderen på c:\  Start om og installer nVidia skjermkort driveren. Endret 20. oktober 2007 av Fritz0r
eplemufc Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Skrevet 20. oktober 2007 Har ATI-skjermkort. Og formaterte hele dataen.  Men tror, legg merke til tror! At jeg har fikset det nå. For jeg har 2 skjermer. En 19" og en 32" widescreen som er koblet via s-video. Og når jeg deaktiverte 32" så fungerte CS! Ikke skjønner jeg hvorfor, men jeg får vel deaktivere skjermen da jeg skal spille da ..  Men selvfølgelig så kom det et annet problem når det første var fikset Når jeg går inn på CS og spiller på nettet så slutter nettverket å fungere på alt annet enn CS. Til og med etter jeg har gått ut av CS og steam. Ganske rart med tanke på at jeg har nett siden jeg kan spille på nettet..  Skal prøve og se om det fortsetter å fungere noen dager før jeg sier at problem 1 er fikset. Men om noen har et forslag på problem 2 som oppsto så er det bare fint
darkness| Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori.  Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.  Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen.  (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Endret 20. oktober 2007 av darkness|
Fritz0r Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 (endret) aaahh, problemet er at ved spill så kan du bare Clone bildet for og få bilde på den skjermen, og ved film må du utvide skriverbordet...  known issue faktisk  Nett buggen din var merkelig faktisk, sjekk om du har riktige nettverks kort driver installert, kan også være Windows firewall eller routeren som er ute og går. Endret 20. oktober 2007 av Fritz0r
eplemufc Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Skrevet 20. oktober 2007 Har funnet ut hva som forårsaker at nettet ikke fungerer etter spill av CS! Det er brannmuren min, ZoneAlarm. Men vet ikke hvordan jeg får fikset det. Når jeg har spilt CS, så må jeg skru av brannmuren og da funker nettet med en gang igjen. Men vet ikke hva jeg skal gjøre for at brannmuren ikke skal gjøre dette.. Er det noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå