Gå til innhold

Trenger 17" laptop helst med 1920x1200


Anbefalte innlegg

Registrerte meg på mpx slik at jeg fikk tilgang til uninett tingen, men HP Mobile Workstation 8710w står fortsatt der med pris på 20.3k ...

 

Gjelder tilbudet bare på de 5 pcene du får opp når du trykker på "HP UNI"? :x

 

Jeg vet ikke hva du gjør....

 

Enten du bruker "HP UNI"-fanen eller "Data"-fanen, så bruker du menyen i venstre marg til å bla deg frem til "PC Bærbar" - "HP Mobile workstation" evt "HP Business Notebook". Det hender imidlertid at modellene er ført opp både til tilbudspris og til standardpris ... du kan jo velge hvilken du vil kjøpe :tease:

 

Olav

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var inne på mpx.no og kikket på det tilbudet. Trykte på noe og fikk opp en side som sa jeg er nødt til å sende PC-en til en spesiell adresse for modifikasjoner og tilpassing til skolenettet, for så å bli sendt til skolen før den blir utlevert til meg. Noen som vet om det er mulig å få PC-en sendt rett til meg fra mpx uten alt det styret? Studerer over nett og bor mer enn 50 mil fra skolen, så kommer nok ikke til å koble meg opp mot skolens nettverk.

Lenke til kommentar
Var inne på mpx.no og kikket på det tilbudet. Trykte på noe og fikk opp en side som sa jeg er nødt til å sende PC-en til en spesiell adresse for modifikasjoner og tilpassing til skolenettet, for så å bli sendt til skolen før den blir utlevert til meg. Noen som vet om det er mulig å få PC-en sendt rett til meg fra mpx uten alt det styret? Studerer over nett og bor mer enn 50 mil fra skolen, så kommer nok ikke til å koble meg opp mot skolens nettverk.

 

Jeg fikk PC-en sendt rett hjem, var aldri spørsmål om å sende den til studiestedet, så tror ikke dette skal være et problem...

Lenke til kommentar
Den har fått utsatt levering igjen for min del.

*Finne frem tuben med tolmodighet*

He he. Jeg har også bestilt (8/11). Først fikk jeg levering 14/11, men så ble det utsatt til 21/11. Kjedelig å vente, men enda mer kjedelig at det fortsatt er usikker dato og at det kanskje blir mer utsettelse. Hva har du fått av datoer?

Har bestilt 8510w :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg går på videregående skole, men sendte allikevel en mail. Og kode fikk jeg.. Da kan jeg vel bare handle en pc til tilbudsprisene da?

 

edit: ser også at det er en enorm forskjell på å kjøpe 1gig ekstra ram i forhold til 2gig.. Kan denne prisforskjellen rettferdigjøres? (403kr vs. 2041kr)

Endret av Fettgnomen
Lenke til kommentar
Den har fått utsatt levering igjen for min del.

*Finne frem tuben med tolmodighet*

He he. Jeg har også bestilt (8/11). Først fikk jeg levering 14/11, men så ble det utsatt til 21/11. Kjedelig å vente, men enda mer kjedelig at det fortsatt er usikker dato og at det kanskje blir mer utsettelse. Hva har du fått av datoer?

Har bestilt 8510w :thumbup:

 

 

Har bestilt 8710w. Og den er på vei! :new_woot:

Lenke til kommentar
edit: ser også at det er en enorm forskjell på å kjøpe 1gig ekstra ram i forhold til 2gig.. Kan denne prisforskjellen rettferdigjøres? (403kr vs. 2041kr)

 

Går ut fra at du skal sette inn én eller to gig i tillegg det den brikka som allerede sitter der. Det kommer noe an på bruken din, men etter min mening holder det lenge med to gig totalt. Kjører selv to gig og programmer som photoshop går strykende. Etter min mening forsvarer der ikke prisen å gå for to kontra én.

Endret av zonko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...