carl-kr. Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 hei! vurderer å kjøpe,men ble litt usikker på dette..
Syar-2003 Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 ME ( Music Edition) har vel kun en opp piffet media player sw. Og leveres også med større minnekort.
carl-kr. Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Skrevet 19. oktober 2007 okey, jeg bryr meg ikke om mp3 funksjonen, så da kan jeg bare gå for den standard grå.
carl-kr. Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Skrevet 21. oktober 2007 Da hadde jeg gjort det ja! jepp,bestilte den på telenor sin hjemmeside,med superminutt,grøss å gru 999,-
DTS Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 (endret) ME ( Music Edition) har vel kun en opp piffet media player sw Feil! Med FW-versjon 4.xxxx, så har også vanlig FW N-Seriens musikkspiller (altså ME-spilleren). Så forskjellene, blir at : ME leveres med 2 GB minnekort, mens vanlig ikke har dette vedlagt. ME leveres med et lydadapter, for å koble til et headset med minijack. Vanlig N73 et "vanlig" hodesett. ME leveres kun i svart, mens vanlig leveres i grå/svart, hvit/rød og hvit?/rosa. Mediatasten fungerer litt forskjellig. På ME kommer du rett til musikkspilleren ved å trykke denne, mens på vanlig så får du opp en "hurtigmeny" over media. ME kommer med egne temaer. Endret 21. oktober 2007 av T_H_X
Symbian_Pro Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 ME leveres med 2 GB minnekort, mens vanlig ikke har dette vedlagt.ME leveres med et lydadapter, for å koble til et headset med minijack. Vanlig N73 et "vanlig" hodesett. Muttern kjøpte N73ME men hun fikk verken med headset eller lydadapter
Kristian. Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 ok! si ifra når du har testet den litt da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå