Gå til innhold

Farger, streker og prikker overalt!


HaakonMM

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har hatt PC-en min i kanskje 3 år. Først hadde jeg et Radeon kort som ble ødelagt, og nå oppsto det samme problemet med mitt Sapphire Radeon x800 kort. Det som skjer er at det kommer farger å streker utover skjermen når jeg spiller osv. (Har lagt et vedlegg med bilder). Inne i selve windows er det ikonene som er rare prikkete, og den svarte windows xp logg innen har masse blå flekker i seg (bilde vedlegg)! Det skjedde eksakt det samme med mitt forje Radeon kort (eldre radeon kort). :thumbdown:

 

Har noen peil på hva det kan være? Har bare hatt skjermkortet i litt mer en 1 1/2 år. Det ville vært flott om noen kunne hjelpe meg så jeg slipper å kjøpe det 3. grafikkortet mitt på 3år :nei: .

 

Tusen takk til alle som hjelper :thumbup: ,

 

hilsen desperat gutt :(

post-60849-1192735596_thumb.jpg

post-60849-1192735610_thumb.jpg

post-60849-1192735618_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er det overklokka?

Rens kjølinga, sjekk att vifta går skikkelig og att du har luftgjennomstrømmning i kabinettet.

Dette så ut som veldig syke artifacts :S (artifacts er grafikkfeil som oppstår ved for høy klokk eller for høy temp)

 

Har aldri overklokka, og viftene skal fungere fint........

 

Siden kortet nå er utgått, så ville jeg heller benyttet garantien og fått et kort som er bedre som erstatning.

 

Det er problemet. Det første kortet mitt gikk også i stykker, så fikk x800 kortet gratis. Snakket med komplett og de sier at garantien går ut fra det første kortet. Så når jeg fikk nytt hadde det den gamle garantien, altså 5 månder eller noe igjen. Skal prøve å sende inn en reklamasjon

 

Takk for hjelp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...