BUB Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Etter en laaaaaang pause tenkte jeg å begynne å spille igjen, men det var lettere sagt en gjort. Tidlige fløyt spillet som en drøm, men nå tar loadinga evigheter i beste fall. I værste så krasjer maskina. Diagnoseverktøyet til Steam ber meg om å oppdatere skjermkortet, noe jeg gjør, men fortsatt samme problem. Steam ber meg om å oppdatere. Jeg har Geforce 7600, og jeg har lest at andre har samme problem, uten å bli særlig klokere. Tips mottas med takk... Endret 18. oktober 2007 av BUB
Submoose Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 GT eller GS? Jeg har GT og her går det smertefritt. Er det bare HL2 eller er det alle source-spill?
BUB Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Skrevet 18. oktober 2007 GT eller GS? Jeg har GT og her går det smertefritt. Er det bare HL2 eller er det alle source-spill? 7600GT. Har bare HL2 av source, counterstrike spiller jeg ikke.
Zeph Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå