bkf_94 Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Noen som vet om Noen Pc-Spill som handler om å bryte seg/noen ut av fengsel (helst fra andre verdenskrig, Konsentrasjons-leirer) PS: Har prøvd Great Escape Noen som vet om ''Prison Break'' kommer på spill?
GeForcy Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Splinter Cell Conviction eller Double Agent er to veldig gode snike spill, som du garantert kommer til a like!
bkf_94 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Skrevet 18. oktober 2007 Splinter Cell Conviction eller Double Agent er to veldig gode snike spill, som du garantert kommer til a like! Har prøvd DA og skal kjøpe conviction Men ejg tenker på BARE å bryte noen ut av fengsel eller ''Great Escape'' lignende
Discipline Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg husker ikke tittelen men det er et spill hvor man er en amerikansk agent som skal rømme fra en tysk fangeleir eller noe i den duren. Noen som husker hva det heter?
Ṱormod Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Et aldrende (2002) spill heter prisoner of war. er ganske spennende. Det er et virkelig snikespill. Du kan ikke bli oppdaget og må rømme fra ulike prisoncamps under WWII. http://en.wikipedia.org/wiki/Prisoner_of_W...28video_game%29
TFuru Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Er ikke "Escape from Butcher Bay" noe i den duren?
binko Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Hva med gode gamle Return To Castle Wolfenstein..? Det er faktisk det beste spillminnet jeg har, da jeg spilte det med broren min. Også en del monster i det, men det funker fett... Ååå nå fikk jeg lyst på det spillet..
LOBOS Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Portal fra Valve er faktisk et escape spill det også . Prisoner of war var et okay spill, om man liker sniking, men det hadde noen kontroll issues, synes jeg. Man bør ha testet det da fordi det er ganske unikt. Kongen av sniking, om ikke escape, er Theif 3.
Kleif Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Har ikke prøvd det, så veit ikke om det er noe bra. Er ganske gammalt Escape From Alcatraz
Grimrevenger Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Prisoner of war er jo et kongespill! noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette nå?
FredrikFtw Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Prison Break flash spill: http://www.vx4.com/action-games/prison-break.html =P
Kleif Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Her får du kjøpt POW for en slikk og ingenting: Play.com
gtamann Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 oi sann viste ikke at det fantes sånne spill jeg takk for replys :D hvis det er noen andre så bare si dem
Gumpen Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 (endret) vel...jeg har et spill som stiller alle dine krav! 2 verdens krig hele spillet baserer seg på å bryte deg og noen allierte ut av fangeleiren... det følges av daglige rutiner og oppmøter som spising i kantina å trening osv osv...om natten skal dere klekke ut en plan osv osv...kommer bare ikke på hva det heter...skal prøve å finne det ut... grafikken though...litt gammel...det er et xbox/pc spill Edit: hehe...vel...jeg leste ikke alt =/ men pow er skikkelig bra;) Endret 20. oktober 2007 av xitto
xersess Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 return to castle wolfenstein (eller ka det heite) er eit spill du skal i begynnelsen stikke av fra eit fengsel =P og det er et andreverdenskrig spill. men trur ikkje det er heilt det du leiter etter Prison Break flash spill: http://www.vx4.com/action-games/prison-break.html =P haha, fy faen det minna om dei gamle abes oddworld spilla til pc og playstation
bkf_94 Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Skrevet 22. oktober 2007 oi sann viste ikke at det fantes sånne spill jeg takk for replys :D hvis det er noen andre så bare si dem wtf?!!?!? Det er jeg som er trådstarter.......dette er første gangen du skriver i denne tråden
binko Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Haha threadsteal.... Han svarte jo for seg selv da vettu, ikke på vegne av deg.
gtamann Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 syns det var godt at du startet denne tråden nå fikk jeg ihvertfall se ossen det var i campen (OFF TOPIC) noen som kan hjelpe meg med det oppdraget i 3 bane? i det svære slottet? er på oppdrag nr 2 der jeg skla finne en uniform, snakk med meg på xfire eller pm meg, xfire nick gtamann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå