Gå til innhold

Leter etter ''Prison Break lignende spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om Noen Pc-Spill som handler om å bryte seg/noen ut av fengsel (helst fra andre verdenskrig, Konsentrasjons-leirer)

PS: Har prøvd Great Escape

Noen som vet om ''Prison Break'' kommer på spill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Splinter Cell Conviction eller Double Agent er to veldig gode snike spill, som du garantert kommer til a like! :yes:

Har prøvd DA og skal kjøpe conviction :D

Men ejg tenker på BARE å bryte noen ut av fengsel eller ''Great Escape'' lignende

Skrevet

Hva med gode gamle Return To Castle Wolfenstein..?

Det er faktisk det beste spillminnet jeg har, da jeg spilte det med broren min. Også en del monster i det, men det funker fett...

Ååå nå fikk jeg lyst på det spillet.. :)

Skrevet

Portal fra Valve er faktisk et escape spill det også :).

Prisoner of war var et okay spill, om man liker sniking, men det hadde noen kontroll issues, synes jeg. Man bør ha testet det da fordi det er ganske unikt.

Kongen av sniking, om ikke escape, er Theif 3.

Skrevet (endret)

vel...jeg har et spill som stiller alle dine krav!

2 verdens krig

hele spillet baserer seg på å bryte deg og noen allierte ut av fangeleiren... det følges av daglige rutiner og oppmøter som spising i kantina å trening osv osv...om natten skal dere klekke ut en plan osv osv...kommer bare ikke på hva det heter...skal prøve å finne det ut...

grafikken though...litt gammel...det er et xbox/pc spill

Edit: hehe...vel...jeg leste ikke alt =/ men pow er skikkelig bra;)

Endret av xitto
Skrevet
oi sann :D viste ikke at det fantes sånne spill jeg :D takk for replys :D :D hvis det er noen andre så bare si dem :D

wtf?!!?!? :ermm:

Det er jeg som er trådstarter.......dette er første gangen du skriver i denne tråden

Skrevet

syns det var godt at du startet denne tråden :D nå fikk jeg ihvertfall se ossen det var i campen :p

(OFF TOPIC) noen som kan hjelpe meg med det oppdraget i 3 bane? i det svære slottet? er på oppdrag nr 2 der jeg skla finne en uniform, snakk med meg på xfire eller pm meg, xfire nick gtamann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...