Gå til innhold

[AoC]Har et MMO sett så flott ut før?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spillte en open beta som varte kun i en helg, var ingen NDA på den du..

Selv om det var en beta så pleier da grafikken somregel å være noe i nærheten av sånn den blir i retail utgaven.

Hadde forhåpninger til dette spillet selv jeg da jeg elsker pirater og Sid Meier`s pirates er et av mine favoritt spill gjenom tidene.

Om det ikke forandrer seg voldsomt fra det jeg testet blir det en skuffelse for meg værtfall..

Du startet jo denne diskusjonen med å si at grafikken til ditt pirat spill ble mye bedre enn AoC sin.

Jeg har sett begge spillene i beta og grafikkmessig er de veldig langt fra hveramdre!

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet
Jeg spillte en open beta som varte kun i en helg, var ingen NDA på den du..

Selv om det var en beta så pleier da grafikken somregel å være noe i nærheten av sånn den blir i retail utgaven.

Hadde forhåpninger til dette spillet selv jeg da jeg elsker pirater og Sid Meier`s pirates er et av mine favoritt spill gjenom tidene.

Om det ikke forandrer seg voldsomt fra det jeg testet blir det en skuffelse for meg værtfall..

Du startet jo denne diskusjonen med å si at grafikken til ditt pirat spill ble mye bedre enn AoC sin.

Jeg har sett begge spillene i beta og grafikkmessig er de veldig langt fra hveramdre!

Selv om den er åpen må du godkjenne en NDA. Fordi det er fortsatt Beta. Regner med at du snakker om stress test 2? Og jeg liker grafikken bedre i POTBS har du et problem med det?

Skrevet

:O Ser jo helt fantastisk ut! Får bare lyst til å sette meg ned å spille det nå med en gang ...

Høres også bra ut med monstre som ikke bare går rundt og bare er der, men dyr og monstere som jakter på andre dyr osv. Gjør alt mye mer naturlig, og mye bedre i forhold til andre MMORPGS.

Skrevet
http://www.dagbladet.no/kultur/2007/11/28/519620.html

*SIKLE*

Om dette ikke er det nydeligste mmorpg ever så vet ikke jeg!

Kjeda meg etter 2 minutter i wow, AoC holder ivertfall spenningen oppe. Aldri likt mmorpg noe særlig, men siden jeg er conan leser så var det et must denne gangen. Enorme byer og masse action, nå er det også klart for en ny teknisk beta sesjon; kjempeslag etc Ons 5 des. Generell beta har jeg spillt endel nå dog.

Skrevet
http://www.dagbladet.no/kultur/2007/11/28/519620.html

*SIKLE*

Om dette ikke er det nydeligste mmorpg ever så vet ikke jeg!

Kjeda meg etter 2 minutter i wow, AoC holder ivertfall spenningen oppe. Aldri likt mmorpg noe særlig, men siden jeg er conan leser så var det et must denne gangen. Enorme byer og masse action, nå er det også klart for en ny teknisk beta sesjon; kjempeslag etc Ons 5 des. Generell beta har jeg spillt endel nå dog.

Du kjeda deg etter 2 min? Ja fra lvl 1-2 er ikke akkurat gøy. Det tror jeg heller ikke er så mye gøyere i AoC...

Skrevet (endret)
Du kjeda deg etter 2 min? Ja fra lvl 1-2 er ikke akkurat gøy. Det tror jeg heller ikke er så mye gøyere i AoC...

De første levlene i spillet var jo sinnsykt gøy!, da var alt helt nytt og du av en erke noob. døde mot en lv 2 wolf osv. Lv 1-30 i wow var blant den beste tiden jeg har tillbragt på et spill. nye ting og instancer, byer, quester, grønne og BLÅ items ;)

Endret av Christeven
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...