Slikape Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Dersom du sier du tradet til feil har noen folk vett til å gi tilbake.
akristina92 Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Man skal ikke utelukke at kompisen til en eller annen kar har hatt det kjekt mens han som eide karakteren var på do eller noe sånt, men det høres usannsylig ut i denne situasjonen siden han ville ha pengene tilbake rett etterpå. Passer egentlig mer inn i Scatch sin situasjon, der han ville ha pengene tilbake dagen etter, og da er det litt surt å bli ignorert. Endret 21. oktober 2007 av Flaringo
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Da hadde han ikke sagt "Ok, now give it back". edit: Jeg leste hele innlegget Endret 21. oktober 2007 av Slettet-p4PIYwb6
akristina92 Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Hva med å lese hele innlegget før du svarer på det?
Sewero Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Ta pengene og vær glad Opplevd lignende før selv i min wow kariere
aspic Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Han kan kanskje sende mail til Blizzard: "I waz lik high on mariuanna, and i like traded fifty gold to a guy, i like wanted it back but he didnt kinda want to give em back, waht will you do?" Nah, trur ikkje det hjelper heller..
fjeddiu Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Eller kansje en ond plan fordi du leava SM run med han ZOMG!, han sier at du lånte 50g av han og så sier han at du ikke gir det tilbake :O Slik at du får dårligt rykte på serveren
John Keats Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Eller kansje en ond plan fordi du leava SM run med han ZOMG!, han sier at du lånte 50g av han og så sier han at du ikke gir det tilbake :O Slik at du får dårligt rykte på serveren fordi folk på serveren pleier å bry seg... mhm
Sjefern Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Skrevet 23. oktober 2007 Han kan kanskje sende mail til Blizzard: "I waz lik high on mariuanna, and i like traded fifty gold to a guy, i like wanted it back but he didnt kinda want to give em back, waht will you do?" Nah, trur ikkje det hjelper heller.. ' Hahaha! Nå lo jeg faktisk godt Men jeg skjønner poenget. Han har nok ikke noe å stille opp med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå