Gå til innhold

Ukjent gav meg 50 guld. Så ville han ha de tilbake?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Man skal ikke utelukke at kompisen til en eller annen kar har hatt det kjekt mens han som eide karakteren var på do eller noe sånt, men det høres usannsylig ut i denne situasjonen siden han ville ha pengene tilbake rett etterpå. Passer egentlig mer inn i Scatch sin situasjon, der han ville ha pengene tilbake dagen etter, og da er det litt surt å bli ignorert.

Endret av Flaringo
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet (endret)

Da hadde han ikke sagt "Ok, now give it back".

edit: Jeg leste hele innlegget :hmm:

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Han kan kanskje sende mail til Blizzard:

"I waz lik high on mariuanna, and i like traded fifty gold to a guy, i like wanted it back but he didnt kinda want to give em back, waht will you do?"

Nah, trur ikkje det hjelper heller..

Skrevet

Eller kansje en ond plan fordi du leava SM run med han ZOMG!, han sier at du lånte 50g av han og så sier han at du ikke gir det tilbake :O Slik at du får dårligt rykte på serveren :(

Skrevet
Eller kansje en ond plan fordi du leava SM run med han ZOMG!, han sier at du lånte 50g av han og så sier han at du ikke gir det tilbake :O Slik at du får dårligt rykte på serveren :(

fordi folk på serveren pleier å bry seg... mhm

Skrevet
Han kan kanskje sende mail til Blizzard:

"I waz lik high on mariuanna, and i like traded fifty gold to a guy, i like wanted it back but he didnt kinda want to give em back, waht will you do?"

Nah, trur ikkje det hjelper heller..

'

Hahaha! Nå lo jeg faktisk godt :) Men jeg skjønner poenget. Han har nok ikke noe å stille opp med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...