SPiLL Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Er det mulig å flytte spillene jeg har betalt og lastet ned til en annen PC? Eller må jeg laste de ned fra Steam til bærbar? Har kjøpt en bærbar PC og vil ha Steam spillene over til den Endret 18. oktober 2007 av VistaGames
ZanZel Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Bare å kopiere over hele mappen med steam og alt inni. Det funket for meg sist gang jeg la inn windows på nytt. Dermed burde det gå å kopiere hele mappen til en annen maskin også. Med mindre Steam sjekker at det er samme hardware da....
nitor Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Bare å kopiere over hele mappen med steam og alt inni. Det funket for meg sist gang jeg la inn windows på nytt. Dermed burde det gå å kopiere hele mappen til en annen maskin også. Med mindre Steam sjekker at det er samme hardware da.... Jeg bygde ny maskin for ikke så lenge siden, og jeg trengte ikke installere steam på nytt.
Ghaundan Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Bare å dra over mappa, gjorde jeg når jeg skulle legge steam over på den eksterne harddisken
zyx Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Er det mulig å flytte spillene jeg har betalt og lastet ned til en annen PC? Eller må jeg laste de ned fra Steam til bærbar?Har kjøpt en bærbar PC og vil ha Steam spillene over til den Det er ikke noe problem, du kan jo bare installere Steam på laptopen så kan du jo bare laste ned spillene du har betalt for. Hva du får tilgang til på Steam er avhengig av hvilke spill du har kjøpt gjennom den aktuelle kontoen. Har Steam både på stasjonær og laptop i tillegg til PC-en jeg har hjemme hos foreldrene mine og det funker fett.
ØysteinT Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Som flere andre her har jeg gjort det samme, bare rått kopiert mappen over fra en maskin til en annen.
Sirius Cobra Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Systemet Steam fungerer slik at du kan spille fra din konto fra hvorsomhelst i verden og fra hvilken som helst pc, bare du har en gyldig konto.
zyx Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Systemet Steam fungerer slik at du kan spille fra din konto fra hvorsomhelst i verden og fra hvilken som helst pc, bare du har en gyldig konto. Jepp, men du må laste ned spill filene hver gang og det kan jo være litt tungvint
texaco Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Trenger ikke laste ned flere ganger, bare kopier steam mappa. Backup funksjonen i steam er bare en måte å dele opp i f.eks 4.7gb deler slik at man kan brenne ut på dvd uten å styre så mye med å dele opp manuelt. Så lenge steamkontoen er den samme så skal spillene fungere, og ja: du kan ha samme konto på flere maskiner.. bar e ikkke være logget inn/spille samtidig.
SPiLL Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Så jeg kopierer hele steam mappen til bærbar? Installererer Steam klienten på bærbar så skal det være i orden? Endret 19. oktober 2007 av VistaGames
ZanZel Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Ja, det er bare å kopiere det over. Du trenger heller ikke å installere steam klienten på nytt bare start det fra mappen så funker det. Endret 19. oktober 2007 av ZanZel
Sirius Cobra Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Ville anbefalt å installere steam før du flytter den gamle steamapps mappen over sånn at du er sikker på at den ikke blir installert over. EDIT: eller følg tipse til han over meg. Endret 19. oktober 2007 av Sirius Cobra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå