Gå til innhold

Fable TLC på Vista


Anbefalte innlegg

Hei! Har problemer med å spille Fable: The Lost Chapters på Windows Vista.

 

Har en PC med nVidia 8600m og Vista.

 

Spillet starter fint første gang man kjører det. Virker helt bra å spille og alt. Problemet er at det ikke går an å lagre. Om man lager en profil (som man må gjøre første gang) så klikker spillet neste gang det lastet. Man kan alltids slette profilen, og dermed spille igjen. Men selvfølgelig kan man da ikke kjøre spillet.

 

Lurer på om det har noe med at det lagres i Mine Dokumenter, som jeg tror er delt under Windows Vista. Kanskje det er mulig å lagre en annen plass? Slik at det f.eks. lagres på "C:\FableSave\" eller noe i den duren. Tror faktisk dette vil løse Fable-konflikten med Vista!

 

Har ellers ingen grafiske problemer etc., alt virker som det skal.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ut som om det er en del om diverse Fable:TLC Vista-problemer her:

 

http://forums.projectego.net/lost-chapters...ta-update-3681/

Hmm. Men problemet mitt er kun relatert til at det ikke går an å laste en opprettet profil uten at spillet skrur seg av.

 

Det eneste jeg tror jeg trenger å gjøre er å endre plassering filene lagres. Men det er vel egentlig ikke mulig så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har samme problemet i XP. Etter jeg sletter profilen og oppretter en ny kan jeg spille (så lenge jeg ikke endrer noe på options), men hvis jeg går ut av spillet klikker det etter introen neste gang jeg kjører det. Dette er mildt sagt veldig frustrerende. Har prøvd å oppdatere samtlige drivere uten at det hjalp.

Endret av Spydleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...