Gå til innhold

Street Fighter IV


Anbefalte innlegg

Jaja, da var capcoms nedteller ferdig og de har annonsert Steet fighter IV. De har selvsagt ikke kommet med mye informasjon om spillet, så hvilke platformer det kommer til er ikke annonsert enda. Da jeg så denne debut traileren må jeg si at jeg almost came..men uansett hvor kul traileren er håper jeg det blir bedre enn det som finnes på live arcade på 360 som er det eneste street fighter jeg har spillt tidligere og det var ikke en hyggelig opplevelse. Spillte bare trial versjonen hvor du bare kunne spille Ryu eller han Guile duden. Joda, det var kult intill Guile eller Ryu begynte å spamme hadoken helt til du lå i kisten...

 

Gleder meg uansett etter en så imponerende trailer, hva tror dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...