Gå til innhold

Herb / Alch. Skal spare til epic flying.


Anbefalte innlegg

Hei. Har forsåvidt begynt å spare til epic flying mount. (710g atm)

 

Driver å gjør daily quests hver dag. Har herb i 322 nå, ikke no problem for meg å nå 375, men lurte på om jeg i tillegg til det burde koste på meg alch proff. (ikke spør hvorfor jeg kun har herb proff) Kjøpe mats på Ah og lvl'e det opp. Ville det lønne seg etter som tiden går?

 

Noen som kanskje har gjort dette og vet hva det sånn ca ville kostet?. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå pot master og lag raidpots som mana potions og healing potions. Legg de på AH ved 18.00 (2 timer før normal raid tid) og det selger som bare det! Kan tjene stygg mye på det hvis du gidder å legge inn litt tid til farming av herbs (nesten ingen som farmer om morningen).

På serveren min selger jeg 1 stack for 12g, men kunne sikkert ha solgt for 14-15g. Og er du veldig heldig proc'er herb specialization litt ofte og du tjener lett 200g hvis du gidder å farme så mye. Og Primal Might kan du lage i tillegg med alchemy, folk trenger det ofte og det kan selge godt :)

Lenke til kommentar
Om du tar mining sammen med herbalism husk at du kun kan trace en ting om gangen.

Ikke mulig å se både blomster og miner samtidig for å si det slik.

 

Du kan ha hotkey for herbalism/mining - og klikke fram og tilbake mens du flyr over et område. Ergo får du med deg samtlige nodes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...