Programvare Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Det har seg slik at jeg ikke får åpnet word. Når jeg trykker på ikonet så kommer "loading-screenen" opp og det begynner å loade, men det bare står sånn. Det skjer ikke noe mer. Den bare loader og loader og loader. Har latt den stå i en halvtime nå, men den loader enda. Har prøvd å åpne andre dokumenter o.l, men den bare loader. Jævla kjipt hvis jeg mister alle dokumentene mine. Det haster veldig fordi jeg har en svær skoleoppgave som skal være levert innen i morgen og jeg må få skrevet den. Hjelp! edit: Her ser dere problemet: Endret 18. oktober 2007 av Metalheart
Programvare Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Skrevet 17. oktober 2007 Jaja, men jeg liker det ikke. Jeg så jævlig vant til Word så jeg orker ikke å sette meg inn i det. Andre forslag?
norbat Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Har du restartet PC-en og prøvd å starte word igjen?
Programvare Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Har du restartet PC-en og prøvd å starte word igjen? Har jeg faktisk ikke tenkt på. Merkelig nok :!: Skal prøve nå edit: Det virka Takk norbat. Merkelig at sånt skjer helt uten videre Men nå må jeg se å få kommi i gang med den oppgaven Endret 17. oktober 2007 av Metalheart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå