Gå til innhold

møter veggen ved 3,9-4.09MHz


Anbefalte innlegg

He he.. den ville nok klokket PROSENTVIS høyere enn din prosessor :)

 

Husk at det er ikke noen garanti for at du når feks 4GHz selv om at du kjøper "det beste av det beste".

 

Den sikreste måten å nå høyt er å kjøpe en prosessor som allerede er bevist at den når høyt.

Sjekk bruktmarkedet, der er det ofte gode prosessorer til salgs. :thumbup: Men husk at det er ikke sikkert at du når like høyt som selger hvis du har feks ett annet hovedkort, ram osv...

 

Overklokking er ett sjansespill. Man må være villig til å svi av noen tusen før man (kanskje) får jackpot :mrgreen:

 

 

et siste spørsmå til deg amdme:

 

har et asus p5k3 delux HK

hviken cpu vil du anbefalle til HK mitt som virkelig når opp til skyene. hehe

skal foresten kjøpe de råeste og beste ram brikkene som elsker O.C snart har du noe gode forslg til hva som er best uannset pris på ram og cpu ønsker meg noe som virkelig duger it O.C

 

PS:tusen takk for vannvitig egasjenmang og hjelpsomhet.. :thumbup::thumbup::thumbup:

 

Beste minnet til ditt hovedkort er:

 

http://www.memoryc.com/products/descriptio..._kit/index.html

 

Kjøp 2 stk av disse settene, og du har 4 gb med minne som kan fint klokkes over 2000 mhz :D

 

Har sett en del tester av disse brikkene, og de klokker veldig bra. Det burde de også siden de koster littegranne.

 

JA, det er trygt å handle fra denne siden. Har handelt flere ganger derfra, og prisene blir + frakt og moms. Så kommer det fortollingsavgift på ca 130 kr, hvis du lar posten fortolle for deg :)

 

Angående cpu så kan du kjøpe deg en q6600 g0. Et fint valg siden du skal :thumbup: overklokke. :thumbup: :thumbup:

 

 

heftig saker det jepps de skal jeg ha tøft takker for linken ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...