Gå til innhold

Prog til å sette passord på mapper

JFM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei.

På dataen min har jeg en del private ting. Finnes det noen program som setter passord på mapper?

Jeg bruker "Folder Guard" å er utrolig fornøyd.

Fordelen med dette programmet er at du kan sette Passord på hvilke som helst og på så mange mapper du vil, du kan bruke forskjellige Passord, du kan skjule mapper pluss at du kan få Folder Guard til å ,merke mappene som tomme.. Når mappen står som tom, kan heller ikke Windows søke opp noe av inneholdet.

Så vidt jeg husker, så har du kun 1 mappe tilgjengelig med "Folder Lock", det var grunnen til at jeg gikk over til "Folder Guard"

Anbefaler deg virkelig å teste det ut..

Linken er: http://www.winability.com/folderguard/

Skrevet
Hei.

På dataen min har jeg en del private ting. Finnes det noen program som setter passord på mapper?

Jeg bruker "Folder Guard" å er utrolig fornøyd.

Fordelen med dette programmet er at du kan sette Passord på hvilke som helst og på så mange mapper du vil, du kan bruke forskjellige Passord, du kan skjule mapper pluss at du kan få Folder Guard til å ,merke mappene som tomme.. Når mappen står som tom, kan heller ikke Windows søke opp noe av inneholdet.

Så vidt jeg husker, så har du kun 1 mappe tilgjengelig med "Folder Lock", det var grunnen til at jeg gikk over til "Folder Guard"

Anbefaler deg virkelig å teste det ut..

Linken er: http://www.winability.com/folderguard/

"Folder Guard protects your files without encrypting them." Mao. er det langt fra sikkert, kan bare boote maskinen din med en linux live-cd(feks ubuntu) så kan du lese av innholdet.. Skal du være sikker må du kryptere innholdet; TrueCrypt gjør det, som er gratis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...