Gå til innhold

Noen som kjenner til Total Anahlitaion?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei. Noen som vet om det er mulig å skaffe total anihalation? (Kansje feil stavet)

 

Er et spill fra år 2000-2002 ca. Strategi spill..

 

Mulig å laste ned, kjøpes?

 

På forhånd takk!

Finner kun det første Total Annihilation. Men du meiner sikkert Total Annihilation 2 som kom litt etter år 2000. Prøv å søke litt på google.

Lenke til kommentar
Takk for svar..

Supreme Commander er visst oppfølgeren til dette spillet, kom ut i februar.

Koster 399 på platekompaniet f.eks, men kun 99,- på gamezone. allerede bestilt!

Det vil du ikke angre på. Supreme Commander er et av mine favorittspill, men det krever ganske mye. Skal du spille online er dual core prosessor nesten et must.

 

I løpet av november kommer det også en ekspansjonspakke til Supreme Commander kalt Forged Alliance. Den skal definitivt anskaffes.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Total Annihilation er et bra spill. Synd det er en del bugs/glitches fortsatt i spillet.

Spiller det noen ganger med klanen og vennene mine. Er ganske morsomt å spille med TA veteraner^^

 

Er det noen som har hørt om TAUIP og/eller UTASP modene til dette spillet eller? De er skikkelig morsomme, med et ganske stort utvalg av nye enheter og bygninger.

Lenke til kommentar

For ordensskyld har Total Annihilation aldri fått en oppfølger, men det kom en spin-off kalt Total Annihilation: Kingdoms som foregår i en fantasyverden (for øvrig et meget bra spill). Det har nok ingenting med Total Annihilation å gjøre, bortsett fra TA i tittelen og minner ganske mye om TA spillmessig. De som lagde det første TA mistet lisensen og lagde heller en spirituell oppfølger kalt Supreme Commander. :)

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
For ordensskyld har Total Annihilation aldri fått en oppfølger, men det kom en spin-off kalt Total Annihilation: Kingdoms som foregår i en fantasyverden (for øvrig et meget bra spill). Det har nok ingenting med Total Annihilation å gjøre, bortsett fra TA i tittelen og minner ganske mye om TA spillmessig. De som lagde det første TA mistet lisensen og lagde heller en spirituell oppfølger kalt Supreme Commander. :)

 

Supreme Commander er egentlig ikke noen oppfølger av Total Annihilation. Den er satt i et helt annet univers, med en helt annen historie. Offisielt har de ikke sagt en dritt om at det er en oppfølger. Hvis det var en oppfølger, tror du ikke de ville brukt noen av enhetene fra Total Annihilation?

 

Hvis det er noen som har lyst på en liten runde med TA, er det sikkert bare å kontakte meg..^^

Endret av Yakamaru
Lenke til kommentar

Supreme Commander blir sett på som en spirituell oppfølger til TA av en enkel grunn: Chris Taylor. Og jo, det har blitt hintet til TA i mange intervjuer o.s.v. med Chris Taylor, siden han regnes som TA sin skaper (selv om wiki kaller det "creator" minnes jeg at han var "lead designer").

 

Det var det nå ikke-eksisterende Cavedog som ga ut TA, TA Core Contingency, TA Battle Tactics og TA Kingdoms. Av disse var Chris Taylor bare med med på de to første. TA Kingdoms er en av de største skuffelsene i min spillhistorie, og Battle Tactics var vel mest en raritet. Cavedog forsvant ganske kjapt etter Kingdoms, som regnes som dens bane. Cred til Cavedog for nedlastbare maps og units i store mengder, nyskapende på flere områder det firmaet.

 

Så hvis man skal snakke om "folkene bak TA", så er/var det Cavedog, og de har ikke laget spill siden 1999. Og spør du meg har ikke Chris Taylor laget fryktelig mye nyskapende siden TA, og det var vel i 1997...

 

Selv spilte jeg TA utrolig mye og det var veldig bra på en del områder, men dessverre er det Starcraft som lever på maskina fortsatt...

Lenke til kommentar
For ordensskyld har Total Annihilation aldri fått en oppfølger, men det kom en spin-off kalt Total Annihilation: Kingdoms som foregår i en fantasyverden (for øvrig et meget bra spill). Det har nok ingenting med Total Annihilation å gjøre, bortsett fra TA i tittelen og minner ganske mye om TA spillmessig. De som lagde det første TA mistet lisensen og lagde heller en spirituell oppfølger kalt Supreme Commander. :)

 

Supreme Commander er egentlig ikke noen oppfølger av Total Annihilation. Den er satt i et helt annet univers, med en helt annen historie. Offisielt har de ikke sagt en dritt om at det er en oppfølger. Hvis det var en oppfølger, tror du ikke de ville brukt noen av enhetene fra Total Annihilation?

 

Hvis det er noen som har lyst på en liten runde med TA, er det sikkert bare å kontakte meg..^^

 

Han sa aldri oppfølger. Om du er i tvil hva en spirituell oppfølger er så spør om det heller. Og jo, utviklerene har sagt akkurat det.

Endret av Book
Lenke til kommentar

Jeg sa spirituell oppfølger, ikke ekte oppfølger. SupCom har veldig mange likhetstrekk med TA og kunne fint ha vært en ekte oppfølger om de hadde hatt enhetene og universet fra TA. ;)

 

Det er på samme måte som BioShock er en spirituell oppfølger til System Shock og Neverwinter Nights er en spirituell oppfølger til Baldur's Gate. Selve spillene har ingenting med de første å gjøre, men det er veldig mange likhetstrekk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...