Gå til innhold

BK - Tussegård i høstlys


Beges

Anbefalte innlegg

Tittelen Tussegård er kanskje litt vel strebersk, men det var det som var idéen min idet jeg tok bildet :) Motivet er en sæter i en liten fjellbygd. Har ikke endret mye i Photoshop, med unntak av levels for å få et mer helhetlig utrykk. Hva synes dere? Er det verdig å få bildekritikk? :p

 

Deet er få svar i forhold til visninger her.. Skulle ønske noen flere tok seg tid til å gi litt kritikk.

 

 

F/11

S 1/500

Endret av Beges
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt klart verdig for bildekritikk. Et nydelig motiv du fant, og lyset er nydelig.

Elsker hvor skarpe trærne ble, spesielt de til venstre. Plasseringen av sola fungerer også bra, jeg bare lurer på hvordan bildet hadde sett ut hvis sola hadde vært mer rett bak bygningen. (mer sentrert)

Jeg lurer også på hvordan det hadde blitt hvis du hadde klippet vekk litt sort nederst i bildet, kanskje det også hadde fungert.

Men virkelig et flott bilde du har tatt, fargen på skyende og valg av motiv er veldig pent.

Lenke til kommentar
Det kan se ut som at du har dratt opp sharpening sykt mye.

Det er en litt stygg ramme rundt hele huset med et blåskjær..

 

Men flott motiv!

Synes du? Jeg har faktisk ikke brukt sharpen i dete hele tatt, tvert imot. Jeg har brukt litt gaussian blur istedet. Blåskjæret..tja, jeg vet ikke.

 

Men takk! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...