Gå til innhold

Ps3 til bra pris?


kim1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GIdd bry dere om det da svettinger, svar heller på det han spør om.

 

* Zailor.no ser ut til å ha det beste tilbudet at the moment. Med pakka fra lefdal.no med 2spill og en spak til 499, så er vel den bankers? ;)

Jeg for min del bestiller det i morgen. + SKATE :D

Endret av Blax
Lenke til kommentar
Ser ikke slik ut på sidene deres. Hva er vitsen med den pakka til 3999? spillet som følger med har jo fått tragiske kritikker overalt, er vel ingen som gidder å kjøpe den

Er jeg den eneste som ikke forsto noe i den teksten? Pakken til 3 999,- er for 40 gb versjonen uten spill. Og uansett, R:FOM fikk jo 8,8 (correct me if I`m wrong) på Gamespot.

Lenke til kommentar
Ser ikke slik ut på sidene deres. Hva er vitsen med den pakka til 3999? spillet som følger med har jo fått tragiske kritikker overalt, er vel ingen som gidder å kjøpe den

Er jeg den eneste som ikke forsto noe i den teksten? Pakken til 3 999,- er for 40 gb versjonen uten spill. Og uansett, R:FOM fikk jo 8,8 (correct me if I`m wrong) på Gamespot.

 

Nåja, litt feil kanskje.......

 

Bestillingsvare PlayStation 3 (40GB) START m/ 1 stk PS3 SPILL

Kampanjepris: Kr 3990.00

Tilbudet gjelder kun i en begrenset periode/begrenset antall.

 

Veil. pris: Kr 4539.00

Du sparer: Kr 549.00 (13%)

 

 

 

den billige utgaven er denne :

 

Bestillingsvare Playstation 3 [40GB HDD] ny modell

Kampanjepris: Kr 3590.00

Tilbudet gjelder kun i en begrenset periode/begrenset antall.

 

Veil. pris: Kr 3990.00

Du sparer: Kr 400.00 (11%)

 

 

 

Ser du forskjellen? En er med spill, en er uten, denne infoen er fra Zailor sine egne sider....

Lenke til kommentar
Ser ikke slik ut på sidene deres. Hva er vitsen med den pakka til 3999? spillet som følger med har jo fått tragiske kritikker overalt, er vel ingen som gidder å kjøpe den

Er jeg den eneste som ikke forsto noe i den teksten? Pakken til 3 999,- er for 40 gb versjonen uten spill. Og uansett, R:FOM fikk jo 8,8 (correct me if I`m wrong) på Gamespot.

 

Tror nok han refererer til denne. Den uten medfølgende spill er på 3590,-, som Otowi sier. Og som kjent er ikke Gundam kritikernes favoritt akkurat.

Endret av virulence
Lenke til kommentar
Ser ikke slik ut på sidene deres. Hva er vitsen med den pakka til 3999? spillet som følger med har jo fått tragiske kritikker overalt, er vel ingen som gidder å kjøpe den

Er jeg den eneste som ikke forsto noe i den teksten? Pakken til 3 999,- er for 40 gb versjonen uten spill. Og uansett, R:FOM fikk jo 8,8 (correct me if I`m wrong) på Gamespot.

 

Tror nok han refererer til denne. Den uten medfølgende spill er på 3590,-, som Otowi sier. Og som kjent er ikke Gundam kritikernes favoritt akkurat.

 

Gundam er nok et av de dårligste spillene som har kommet til PS3.

Dårlig grafikk, lite utfordrene og rett og slett veldig kjedelig.

Lenke til kommentar

Nokre unødvendige innlegg rundt emnetittelen er fjerna. Bruk rapporter-funksjonen viss dykk meiner at noko er gale.

 

Ein ting som kan vere verdt å merke seg viss du skal kjøpe 40GB utgåva av PS3 er: "Den nye modellen på 40 GB er ikke bakoverkompatibilitet med PlayStation 2-spill.". Viss dette betyr noko for deg då.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...