H-Frame Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Det er ikke det, det er det at jeg ikke vil tenke når jeg spiller spill. Bare reagere. Oppgavene i Half-life (å flytte kasser så jeg kan komme opp på dem og hoppe videre) er nesten i meste laget... Seriuos Sam var noe i retning av det perfekte spillet. Masse fiender, masse bly, full fres! Haha ja da så :!: Sønnen/datteren din får ha lykke til med wow da Endret 15. oktober 2007 av Kandalf
Tofustew Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Godt råd: ikke lag en egen char for å "bare prøve". Du vil bli hektet, WoW er for det meste tankeløs grinding, timene bare flyr. BM: godt voksen og 2800 timer spilletid
Kuldesjokk Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Han vil nødvendigvis ikke bli hektet og hvis han skulle bli det så vil "høvdingen" i huset sikkert si klart i fra
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Kan innrømme at jeg ikke liker å være avhenginge av andre folk som ikke kan/vil spille Derfor jeg blir level 70 så sitter jeg der som en annen tulling å ser i veggen Endret 16. oktober 2007 av Slettet-PJ3x8Q2w
Pherol Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg har selv en far (mor som bestemmer her også btw!) som har brannmur og det kan være utrolig irriterende. f.eks så når han skrur på brannmuren så blokerer det for flere spill. wc3 for det meste, for de bruker samme porter. Du burde heller ta i bruk ParentalControl. det kan du finne her. der kan du sette av tider som sønnen din kan spille og bare du har tilgang til den kontrollen (og selvsagt mor, hvis hun vil ha kontroll også!) men gjør deg klar for og få en sur sønn i hus når du setter den på. er utrolig irriterende hvis man er midt i noe så blir man disconneced Lykke til!
DNA Skrevet 17. oktober 2007 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg har selv en far (mor som bestemmer her også btw!) som har brannmur og det kan være utrolig irriterende. f.eks så når han skrur på brannmuren så blokerer det for flere spill. wc3 for det meste, for de bruker samme porter. Du burde heller ta i bruk ParentalControl. det kan du finne her. der kan du sette av tider som sønnen din kan spille og bare du har tilgang til den kontrollen (og selvsagt mor, hvis hun vil ha kontroll også!) men gjør deg klar for og få en sur sønn i hus når du setter den på. er utrolig irriterende hvis man er midt i noe så blir man disconneced Lykke til! Deaktiver brannmur manuelt, eller deaktiver brannmur med en script
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå