Goliath Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Black Box var opprinnelig priset $39.99 så du "får" ikke HL2 og E1 gratis som alle hentyder til i Orange Box. Men jeg har fått svar på det jeg lurte på, har sagt det jeg mener og anser emnet ferdig diskutert fra min side. Bare en ting til; synd at ikke andre kan respektere andres meninger og fortsatt være høffelig når de skriver sine kommentarer. Kommer muligens med alderen Endret 16. oktober 2007 av überGoliath
martbo Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Hei Da trådstarter har fått svar på det han lurte på, og denne tråden sklir ut ifra hva den var ment som, stenger jeg den. Kommentarer på moderering taes som alltid på PM edit: etter nærmere overveing åpnes tråden igjen Endret 18. oktober 2007 av macfjott
Khalifen Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Eier du HL2 og Ep. 1 så har du muligheten til å gi bort disse (selge ) til en venn. Sikkert noen som har lyst på de to veldig billig bare for å teste HL-serien.
enden Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg ser poenget jeg. Flott at man får muligheten til å gi bort de to spillene man alt har - det er en god forbedring av tidligere systemer. Likevel forandrer det ikke det faktum at man betaler for noe man ikke trenger. Vil jeg gi bort et spill til noen så kjøper jeg det spillet og gir det bort. Med dette systemet forsøker Valve å skape et behov som tidligere ikke eksisterte. Det er greit i seg selv - man skal jo tjene penger. Problemet oppstår dersom folk føler seg tvunget til denne løsningen. Da er det ikke noen god løsning lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå