Gå til innhold

hva skjer når man dør i AoC? hjelp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei,

Jeg lurer på om noen vet hva som skjer når man blir drept eller dør generelt i AoC. mister man noe EQ? blir det slikt som i WOW, at man må "hente" liket sitt? Blir EQ ødelagt?¨

 

det er sikkert flere folk som lurer på dette

 

Man respawner på nærmeste gravplass men om du mister ting som xp eller endurace på ting husker jeg ikke.

Lenke til kommentar
Hei,

Jeg lurer på om noen vet hva som skjer når man blir drept eller dør generelt i AoC. mister man noe EQ? blir det slikt som i WOW, at man må "hente" liket sitt? Blir EQ ødelagt?¨

 

det er sikkert flere folk som lurer på dette

 

Når du dør får du valget om å spawne på en eller flere respawnpunkter. Du vil få en liten debuff, lignende wow rez sicness bare ikke på langt nær så omfattende. om utstyret får skade er jeg ikke sikker på. du kan muligens miste pvp gear på en FFA-PvP server, men ikke på normal eller pvp servere generellt. I BK derimot mister man Blood money uansett hva type server man har når man blir drept av en annen spiller.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Når du dør får du valget om å spawne på en eller flere respawnpunkter. Du vil få en liten debuff, lignende wow rez sicness bare ikke på langt nær så omfattende. om utstyret får skade er jeg ikke sikker på. du kan muligens miste pvp gear på en FFA-PvP server, men ikke på normal eller pvp servere generellt. I BK derimot mister man Blood money uansett hva type server man har når man blir drept av en annen spiller.

Kan legge til at det finnes flere måter å fjerne denne debuff saken man får ved a dø av PvE ( i PvP så får man ikke denne debuffen).

 

Man kan få hjelp av en priest til å redusere debuffen, eller man kan dra tilbake til sitt lik.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
jeg har lest et sted at ikke utstyr blir ødelagt. repair var jo et STORT pengesluk i wow og jeg tror de vil unngå det.. (ref. Huntere slapp å betale så mye siden de hadde feint og warriors måtte betale sykt mye..)
Det fortjener warrs. Det er en imba klasse i WoW. ;)

 

Fra sann spøk til side er jo "tvungen farming" også en måte å holde spillere online på.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...