Gå til innhold

Hvilken mus bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker en MX510, men vurederer å bytte til intellimouse 3.0 snart..

Synes MX510 er en god mus som passer til hånda mi og duger både til gaming og annet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Touchpad'en på læppen min;)

savner en laptop med "Klitt" (sånn liten tapp mellom h-b-n -tastene du bare dytta/dro på)

Jeg har en sånn, har den forøvrig mellom G-H-B.

Alle Lenovo Thinkpads har det. De kalles trackpoint.

Skrevet

Jeg bruker microsoft Habu akkurat nå men må nok si at logitech mx518 er vel favoritten.

Har testa endel forskjellige for og si det sånn.

Skrevet

Har ei MX1000 (som kom i pakke med tastatur) og ei G7 som eg "måtte ha", når MX1000 musa nekta og ta imot strøm ei stund - nå kjører begge :new_woot:

Skrevet

Bruker en MX510, som jeg har hatt i godt over 3 år nå. Kjøpte den fordi jeg liker formen på den, den "ligger" godt i hånda. I tillegg er den av god kvalitet. :)

Skrevet

Jeg bruker Logitech G5, med vektlodd og full pakke, før dette brukte jeg MX518.

Jeg er generelt godt fornøyd med Logitech sin "gamer" serie.

G9 har jo kommet på markedet, men blir nok å vente til min G5 er sliten før jeg prøver den nye.

Skrevet

Bruker G9, og når det gjelder laseren til G9 så henger den med på allt, selv der G5 ikke hang med på glass. Bruker "gummi" skallet og full vektskuff. Beste musen jeg har testet sålangt, både på passform og presisjon.

Skrevet (endret)

MX 518, den var i lang tid den ubestridte gaming-musa, og jeg er såpass fornøyd med den selv om jeg ikke er mye til pc-gamer nå at jeg har beholdt den til nå. Til lappisen blir det antakelig MX 620 snart.

1446.1.0.jpg3031.1.0.jpg

Endret av Atald
Skrevet

Bruker Logitech MX 310

log_mx310.jpg

"Arvet" den av faren min. :p

Men er den beste musa jeg har prøvd, bl.a. fordi:

Den har et par fine knapper: fram, tilbake og en over scrollehjulet jeg har satt til minimer alle vinduer

Den føles veldig presis (både i Photoshop o.l. og FPS-spill (er ingen hardcore gamer da))

Den er herlig å holde i

Den ser pen ut (min ser enda penere ut fordi jeg har klart å slite vekk Logitech-merket)

:D

Skrevet

Jeg bruker forskjellige muser til forskjellige maskiner. Akkurat nå:

Razer Diamondback Charmeleon, Razer Deathadder og Logitech G5 2007 edition :D

Det er faktisk diamondback'en som blir brukt mest :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...