arkane9 Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Noen som vet hva som har skjedd med spillpriser.no? Forrige gang jeg søkte etter spill der (ca 3 uker siden) så fikk jeg opp priser fra utenlandske nettbutikker, nå får jeg bare norske. Registrerte meg her på dette forumet siden det nå står at gamer.no ser ut til å ha et nytt samarbeid med dem. Har det nye samarbeidet noe å gjøre med dette?
Shifty Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Kommer vel an på hvilke butikker som har spillene du søkte etter Endret 13. oktober 2007 av Shifty
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Noe annet rart med spillpriser er at en ikke kan søke etter spillkabler lengre, ikke som jeg kan se i alle fall. Litt irriterende.
arkane9 Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Skrevet 13. oktober 2007 Kommer vel an på hvilke butikker som har spillene du søkte etter Vet ikke om jeg skjønner helt hva du mener. Poenget mitt er at ingen utenlandske butikker vises uansett hvilke spill jeg søker på og uansett om det er nytt eller gammelt. Sidene har også blitt forandret. Før sto det "sammenlign priser fra norske og internasjonale spillbutikker" eller noe lignende, nå står det bare "fra norske". Noe annet rart med spillpriser er at en ikke kan søke etter spillkabler lengre, ikke som jeg kan se i alle fall. Litt irriterende. Stemmer, det la jeg ikke merke til først. Mye ekstrautstyr er borte nå.
Spillorakelet Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Spillpriser fungerer jo uansett dårlig. Den tar ikke med Norges 2 største rene spill foretninger.... Sjekket endel priser og prisene til spillpriser.no var høyere enn gamer butikkene.
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Har du noe bedre forslag? Spillpriser + gamer funker fint for meg i alle fall.
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har mine faste butikker jeg forholder meg til. Istedenfor å sjekke tilgjengeligheten på alle sammen manuelt hver gang jeg lurer på et visst spill eller spilltilbehør sjekker jeg bare spillpriser, så ser jeg i tilleg hvor det er billigst i de butikkene som er gode; f.eks. absoluttspill og gamezone.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå