XzIz0 Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Hva er det med disse bøkene? Er det en form for gratis expansion? Må man ha disse for å i det hele tatt få starte? Må jeg laste ned alle bøkene i rett rekkefølge? Hvordan er det med end-game content? Hvor mange er det i et raid?
Betenkt Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Hva er det med disse bøkene? Er det en form for gratis expansion? Må man ha disse for å i det hele tatt få starte? Må jeg laste ned alle bøkene i rett rekkefølge? Hvordan er det med end-game content? Hvor mange er det i et raid? Bøkene blir automatisk lastet ned i riktig rekkefølg hvis du klikker continue-knappen i launcher. Bøkene er expansions som til book14 skal være gratis (etter det jeg har hørt): Book14 skal ha enda mere stuff og vil derfor koste penger, altså første betal-expansion. Bøkene hører til den såkalte Epic sotryline som da er "historien" til characteren/historien i forhold til Tolkiens værk. Du starter i intro og etterhvert blir du ført over på book1, chapter1. Slik holder du på helt til book10, snart book11. Altså de kaller expansionene books fordi hovedsaken med hver er flere epic-quests, altså storyline fortsetter. Vi har jo egentlig ikke kommet til endgame da hele Middle-Earth ikke er på plass (skal i følge Turbine være ferdig om 5 år). Du kan raide Helegrod i Misty Mountains, Annuminas e.l. allerede hvis du vil til krig, eller du kan dra til Ettenmoors og kjempe om byer (noe som egentlig er det morsomste). Et raid består av 4 fellowship, hver av disse på 6 personer, dvs 24 players i full raid, men eks. i Ettenmoors lages det av og til flere raid da flere vil være med. Håper du fikk svar på det du lurte på, og beklager eventuelle skrivefeil da jeg skriver fortere enn hjernen min finner ord Flere spm's mottas med takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå