Libra1988 Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Hei! HAr koblet til mitt pc tastatur og det fungerer fint, men har ikke klart å få det til å fungere med f.eks resistance: FM. Noen som vet hvordan man får til dette?
Zlatzman Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Det er ikke tastaturstøtte i spill på PS3 enda. Utviklerne velger selv om de vil implementere tastatur, og på grunn av balanse i multiplayer har de valgt å ikke implementere det. Det første unntaket som kommer er Unreal Tournament 3, der er det tastaturstøtte.
Libra1988 Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Skrevet 13. oktober 2007 Det er ikke tastaturstøtte i spill på PS3 enda. Utviklerne velger selv om de vil implementere tastatur, og på grunn av balanse i multiplayer har de valgt å ikke implementere det. Det første unntaket som kommer er Unreal Tournament 3, der er det tastaturstøtte. Okey, latterlig spør du meg.. Det er mildt sagt dårlig å spille spill som Resistance uten en mus til å aime med=/
dioX Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Ja det er latterlig! (men retferdig) derfor jeg bare bruker konsoll til eventyr-spill..... det er den 30. det skjer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå