Ardie Skrevet 25. september 2001 Rapporter Del Skrevet 25. september 2001 En venn av meg skal skaffe seg en ISDN kort til PC'en. Etter å ha skannet et par webshoper, fant jeg ut at det er store forskjell på prisen (300 kr til flere tusen). Duger de billigste kortene? Eventuell er det noen kort/merke som du anbefaler? Takk på forhånd - Ardie- Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 25. september 2001 Rapporter Del Skrevet 25. september 2001 Jeg bruker et Eicon Diva 2.0. Jeg er kjempefornøyd med det. Den støtter to ISDN-linjer(128kbps). Jeg gav vel 598 kr for den hos Komplett Data. Anbefales. Jeg kan ikke kalle Eicon Diva 2.0 for et billig kort. Jeg synest at et kort for 350 kr er et billig kort. Jeg valgte ikke å kjøpe et billig ISDN-kort fordi det kan være mer arbeid med å installere det, og jeg har hørt om noen som har mistet internettforbindelsen for mange ganger med et såkalt billig-kort. Andre har sikkert en annen erfaring enn meg om billige ISDN-kort. Her er en link til en diskusjon om ISDN-kort på Delphiforumet: http://www.delphi.com/n/mb/message.asp?web...hwno&msg=7081.1 Foxtrot [ Denne Melding var redigert av: Foxtrot på 2001-09-25 20:23 ] [ Denne Melding var redigert av: Foxtrot på 2001-09-25 20:36 ] Lenke til kommentar
Coney Skrevet 26. september 2001 Rapporter Del Skrevet 26. september 2001 Bruker selv Jensen ISDN kort. Er fornøyd med det. Ikke hatt problem enda. Bare en gang da. Da jeg la inn WinXP og hadde glemt å laste ned XP driveren Men nå er det ok. Husker ikke prisen, men ca. 400-500 kanskje Kan også gå inn å lese på http://www.bgc.no/ Gratis norsk support hvis du trenger også. Lenke til kommentar
Simpy Skrevet 26. september 2001 Rapporter Del Skrevet 26. september 2001 Bruker Eicon Diva 2.0 jeg også. Kjempebra kort, ikke noen problemer med det i det hele tatt. Jeg kjøpte et Billion ISDN kort for ikke så lenge siden, men det ville ikke fungere på maskinen min i det hele tatt, så jeg byttet det i Eicon kortet. Bom, funket med en gang. Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 26. september 2001 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2001 Tusen takk alle de gode rådene. Jeg ga beskjeden til kompisen om at han skal kjøpe Eicon kortet. Tusen takk alle sammen. -Ardie- Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 26. september 2001 Rapporter Del Skrevet 26. september 2001 Bruk jensen, dynlink, eller itk columbus world. IKKE teles ihvertfall.. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 26. september 2001 Rapporter Del Skrevet 26. september 2001 Det er ikke nødvendig å kjøpe et retail produkt, det holder med bulk. Her er en link til kortet hos Komplett.no: http://www.komplett.no/k/k.asp?action=info...12&GrpID=1&s=pl Foxtrot Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 28. september 2001 Rapporter Del Skrevet 28. september 2001 Husk at interne ISDN kort finnes både som 'aktive' og 'passive'... Aktive er mye dyrere fordi de ikke bruker CPU kapasitet slik som de passive gjør... Har ellers bare teste ISDN kort fra Tele.S, Dynalink og Diva... Diva er det overlegent beste av disse tre... Bruker for tiden selv en ISDN router fra Cisco som tilsvarer et 'aktivt' ISDN kort, og har endelig blitt kvitt både heng og dårlige hastigheter... [ Denne Melding var redigert av: trn100 på 2001-09-29 00:44 ] [ Denne Melding var redigert av: trn100 på 2001-09-29 00:45 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå