Bad Apple Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) En liten klage til enkelte som spiller på Gamer#2. Eg ønsker egentlig å be admin om å slå hardere ned på Whine om cheat og WH. Er ikke noe hyggelig når folk hver dag beskylder deg for cheats selv om du er helt "clean". For det neste så skjer dette når admin ikke er online, men har hendt at det skjer når admin er inne også. Eg har spillt cs og css i mange mange år nå og da vet eg hvordan lyd og gameplay fungerer. Blir bare dumt da det å drepe en som eg har hørt løpe gjennom CT spawn med granat ved A slope blir tolket som WH. Problemer er ikke egentlig at det plager meg når en beskylder meg, men alle blir paranoide etter første beskyldningen har fallt og alle eg dreper er enten med hjelp av WH eller aimbot. Fikk høre ting som "WTF, han hørte du ikke, det er klar WH" Dette var etter eg løp random rundt og plutselig så en fyr lang. Blir bare for gale. En ting som mange glemmer er at radaren css har fått er utrolig nyttig public og eg bruker den som en helt for å finne ut hvor motstanderen er, siden de spotta fiendene kommer opp på kartet. Grunnen til eg sier dette nå er fordi det tok helt av igår og folk begynnte å TK meg fordi de trodde eg cheatet. Hilsen Hbc / ;] Endret 12. oktober 2007 av Hbc Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) hehe sånn er det når man spiller bra. Skal vist komme en "bustmovie" av noen i clanen min snart... Er selv 1.6admin på BrodParkGames sine servere og jeg peler å "gag'e" folk som whiner selv om de har fått en advarsel, amx_gag #id er en fin komando Endret 12. oktober 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
Bad Apple Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Må unnskylde for dårlig tittel, men var i time da eg skrev det og fikk ikke tenk over så mye av det eg skrev. Burde være mer dekkende nå. Endret 12. oktober 2007 av Hbc Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg ville heller kalt tråden for "Mye klaging på cheat på Gamer.no-serverne". I tillegg står det nederst i Zephs innlegg at du ikke skal kommentere innlegget hans. ;-) Men tilbake til hva du spør om; klaging på cheat er ikke noe en kan komme bort i fra, og med mindre personen som klager, spammer eller kommer med personangrep (at han/hun skriver noe stygt om deg), så synes jeg ikke det bør bli gjort noe med dette. Det er flere tråder nå hvor folk lurer på hva de skal gjøre med folk som anklager de for cheat. Når folk anklager meg, så tar jeg det med et smil og ignorerer det. Du kan også be de om å ta demo av deg og sende til en her på forumet (dere burde virkelig få dere en demo-mail). Lenke til kommentar
Bad Apple Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg ville heller kalt tråden for "Mye klaging på cheat på Gamer.no-serverne". I tillegg står det nederst i Zephs innlegg at du ikke skal kommentere innlegget hans. ;-) Men tilbake til hva du spør om; klaging på cheat er ikke noe en kan komme bort i fra, og med mindre personen som klager, spammer eller kommer med personangrep (at han/hun skriver noe stygt om deg), så synes jeg ikke det bør bli gjort noe med dette. Det er flere tråder nå hvor folk lurer på hva de skal gjøre med folk som anklager de for cheat. Når folk anklager meg, så tar jeg det med et smil og ignorerer det. Du kan også be de om å ta demo av deg og sende til en her på forumet (dere burde virkelig få dere en demo-mail). Nei, pleier å ta beskyldninger om cheats ganske lett. Er irriterende når det skjer så ofte, men eg har lært meg å leve med det. Sier også at de skal ta demo, men hvor mange tror du gidder det.. ? Eg har med viten og vilje investert i ett surround headsett til 1200kr for at eg skal høre alt som skjer.Dette fungerer fett når eg spiller organisert med claner og mix, men public så blir det bare klaging. Kunne vel lagt headsettet på hyllen og brukt koss eller noe men eg føler det blir for dumt. Eg spiller med høy sens, men treffer rimelig bra så eg kan se at noen tror at eg har aimbot til tider. Selv om det ikke tar mer enn 2 runder å se at dette ikke stemmer iogmed at eg tabber meg ut, mest sannsynlig Nei for å komme tilbake til det du sa. Grunnen til at eg faktisk gikk så langt at eg klaget på forumet var at eg ble TK av folk på laget fordi de trodde eg cheatet. De ba meg leave serveren,og siden eg (selvfølgelig) ignorerte den anmodningen så begynte de å TK meg. Går ikke ann å spille mot begge lag heller. Vet at kanskje eg burde ha tatt demo av dette, men eg tenkte ikke så langt og slo av css i rein frustrasjon for hvor ignorante folk kan være. Dette er noe som aldri burde skje på en seriøs server. Men eg liker Gamer 2 så eg vil fortsette å spille der, det positive er at de som gjorde TK ikke var de som spiller der fast, siden de vet hvem eg er. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Whining om cheats er jo typisk fjortisser som tror dem har skills men blir eid. Dårlige tapere. Er ikke noe å bry seg om engang, tar det heller som et kompeliment. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Neste gang så logger du deg på irc og tilkaller admin så får du banna de som team-killer deg. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Nei for å komme tilbake til det du sa.Grunnen til at eg faktisk gikk så langt at eg klaget på forumet var at eg ble TK av folk på laget fordi de trodde eg cheatet. De ba meg leave serveren,og siden eg (selvfølgelig) ignorerte den anmodningen så begynte de å TK meg. Går ikke ann å spille mot begge lag heller. Vet at kanskje eg burde ha tatt demo av dette, men eg tenkte ikke så langt og slo av css i rein frustrasjon for hvor ignorante folk kan være. Dette er noe som aldri burde skje på en seriøs server. Men eg liker Gamer 2 så eg vil fortsette å spille der, det positive er at de som gjorde TK ikke var de som spiller der fast, siden de vet hvem eg er. Dette blir jo noe helt annet enn det du skrev i første post. Og da er det TK-ing som er problemet, ikke at de tror du cheater. Enda en grunn for å fjerne friendlyfire. :-) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Enda en grunn for å fjerne friendlyfire. :-) Neinei, mye bedre med friendly fire. Men teamkillerene skulle blitt slaya med amx Endret 12. oktober 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Bad Apple Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Dette blir jo noe helt annet enn det du skrev i første post. Og da er det TK-ing som er problemet, ikke at de tror du cheater. Enda en grunn for å fjerne friendlyfire. :-) Skrev det i første post også, les bunnen på første. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hvorfor er friendly fire på når det klages så mye om teamkillere på gamer.no serveren da, lol? Hva er så supert med det? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Neinei, mye bedre med friendly fire. Men teamkillerene skulle blitt slaya med amxFriendlyfire gjør kanskje spillopplevelsen mer ekte, men det skaper mye mer adminarbeid og flere sure brukere. Les her om du lurer på hvorfor jeg mener friendlyfire bør være av. Forresten, så er det SourceMod/Mani Mod til CS:S, AMX er til CS. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Forresten, så er det SourceMod/Mani Mod til CS:S, AMX er til CS. Sant det^^ Gikk over til 1.6 før jeg skjønte dem greiene der xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Nå slår jeg og b-real VELDIG hardt på whining og cheating. Ghosting fører også til perm ban. Det at folk klager på at andre folk cheater, er vel ikke noe vi kan gjøre når vi ikke er på serveren..?? Vi vurderer å legge inn en Antibanne liste, som gjør at hele setningen/ ordet blir sensurert.. Altså at vi slipper banning og masse whining på serveren.. EDIT: Mener at jeg og b-real er de mest aktive. Nå har vi også X-ray som er ny. Men ikke missforstå, alle er strenge, og slår hardt mot cheating og whining. Endret 12. oktober 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvordan tar dere ghostere egentlig ? er det ikke bare å sette på "blackscreen" når man dør, eler at du bare kan se på laget dittn år du er død? Lenke til kommentar
hiper Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Man ser jo lett om noen vet litt for mye da. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvordan tar dere ghostere egentlig ? er det ikke bare å sette på "blackscreen" når man dør, eler at du bare kan se på laget dittn år du er død?Nå vet jeg ikke hvordan Gamer.no-adminene gjør det, men jeg tar demo og sjekker om de er på LAN. Slik at en kun kan se lagkompiser når en er død (mp_forcechasecam 2) har også negative sider med seg. Både det at det kan være irriterende å ikke se hvor motstanderen gjemmer seg (om det er to stykker igjen), og det at personer som ghoster gjerne er på motsatt lag, så de får uansett vite hvor spillere er. Nå har jeg aldri spilt på en server hvor de setter "blackscreen" når en er død - men jeg hadde nok funnet meg en annen server om jeg hadde rotet meg inn på en server med en slik plugin. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det jeg gjør når jeg blir beskyldt for cheat, er å bare si "Takker " eller noe i den dur. Så lenge DU vet at du er clean, så kan du vel bare oppfordre dem til å recorde deg/snakke med admins om deg. Det er litt morsomt å se deres reaksjon. Dette gjelder forsovet alle Hvis dere ser en cheater, så IKKE bare skrik ut i chatten "CHEATER!" etc. join spectators eller ta reconnect og så join spec, for å så recorde med status i console. Hvis det da viser seg at han cheater, har du bevis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Ja, jeg har kicket 2 stk for dette i dag - Grunnet dårlig miljø på serveren når de sier slikt. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvis de er på LAN, Joakim, så blir det blackscreen på dem når de dør uansett på de fleste servere fordi de deler IP. Dette har jeg erfart mange ganger når jeg og noen andre skal spille litt online på LAN når det er ingenting som skjer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå