fox Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Hei! Jeg skal lage intervallplan til imorgen, det skal innholde oppvarming, hoveddel og avslutning Oppvarming: 10min Hoveddel: 60min Avslutning: 5min (ferdig) Trenger råd og tips her. Jeg er ferdig med avslutning, det skal være tøying etter påbudt av gymlæreren min. Jeg trenger hjelp med hoveddel, det skal være intervelltrening. I to økt, altså to forskjellige dager. Helst i svømming eller sykling, siden jeg er skadet i ankel. Takk
fox Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Skrevet 11. oktober 2007 (endret) det haster egentlig å vite idag, må levere imorra 60min intervall trening i to økt, har ikke noe ideer egentlig.. Jeg er ganske topptrent og spillr i junior 1divisjon i Oslo, men nå er jeg skadet og må trene intervalltrening på skolen på en annen måte.. Trenger forslag, takk Endring 1: Vil helst drive med det i svømming, men andre forslag tar jeg imot med glede Endring 2: Tenker å satse på 100% en runde, så rolig, så 100% igjen, så rolig. Det funker kanskje? Samme opplegg i begge økt. Crawl: 50m maks, 25m rolig, 100m maks, 50m rolig og så videre i ti minutter 5min rolig svømming, får ta pust igjen Bryst: 50m maks, 25m rolig, 100m maks, 50m rolig og så videre i ti minutter 5min rolig svømming, får ta pust igjen Rygg: 50m maks, 25m rolig, 100m maks, 50m rolig og så videre i ti minutter 5min rolig svømming, får ta pust igjen Crawl: 50m maks, 25m rolig, 100m maks, 50m rolig og så videre i ti minutter 5min rolig svømming, får ta pust igjen Totalt blir det 60minutter, bra forslag? Endret 11. oktober 2007 av Fox
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå