K44B Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Hey. Kan noen som har litt peiling komme med forslag om ca hvor mye PC-en her er verdt? Ram: Corsair 512 MB DDR SD-RAM Cpu: AMD 64 3200+ 2,1 GHz CD: ettleraent.. (funker ikke å brenne CD-er) Hovedkort: MSI K8N neo 4 Skjermkort: ATI X600 series Lyd: 5,1 Surround HDD: S-ATA 200 GB Kabinett: Clas ohlson Strømforsyning: 230 W tnx
HanssA Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 (endret) 1500kr ca... Endret 11. oktober 2007 av HanssA
K44B Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Skrevet 11. oktober 2007 så liiite vis den leveres med windows xp sp2 / Adobe master collection cs2 / Word 2003 / Nod 32 / Winrar / Reason 3 / WindowBlinds / CD burner XP Pro 3 ??
Evju Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 XP trekker naturligvis litt opp.. Hadde jeg vært deg ville jeg heller brukt PC-en som leketøy, så kunne jeg lært meg litt mer om hardware + hatt det litt gøy Overklokking, casemodding etc.
Skydog Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Ville sagt 1000 kroner... Second that. Serri? Har du winrar er den minst verdt 5k,- ..!
KVTL Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er tydelig nevnt i toppen av denne kategorien. Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
-Tommy Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Ville sagt 1000 kroner... Second that. Serri? Har du winrar er den minst verdt 5k,- ..! Lol, du er morsom. for 5K så får du en pc som er minst 5 ganger så god som denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå