Gå til innhold

BF2142 - Knife kills, den ultimate wall of shame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange dogtags har dere da folkens? Er det ekstra stas å slice en fiende fremfor å ta ham på avstand med rifle?

Og hva med kompiser? Er det bare jeg som syns det er ekstra stas å få hals på kompisen som sitter i andre enden av teamspeaken og banner og steiker når han ser hvem som gjorde hva med ham?

Har folk her Gold collecters Badge? og da uten å ty til knife servere eller avtalt spill?

Jeg vil ha innspill og begrunnelser, helst ikke en telletråd :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker å ta knifekills. tror jeg har knerta alle kompisene mine en gang eller mange. lurer på hvor mange ganger jeg har fått meg selv drept ved å jakte på dogtags i stede for å skyte og tviler jeg er den eneste

har silver collectors badge og 5 collectors pin(8 knife IAR) og 187 kills totalt

har spilt 2 dager 20 timer.... totalt

Skrevet (endret)

Endelig en annen som elsker knivstikking!

2 dager og 20 timer ja. det er ikke så mye. Ganske bra knifestats på den tida!

Selv har jeg 5 dager og 18 timer played og ligger på 296 dogtags totalt... (8 pins og Gold collecter's badge - alle opptjent 101% lovlig - ikke no knife server her i gården nei!)

De 146 over 150 har alle gått på å prøve å samle 17 knife kills i en runde... jeg måtte inn på en infantry server i Frankrike før jeg fikk den :p

Endret av MrLee
Skrevet

På BF 2142 har jeg ikke så mange knifekills, kansje et par hundre siden jeg ikke spiller det så mye.

Men BF 2 derimot har jeg 1882 kills med kniv akkurat nå. I tillegg tok jeg to stykker i går kveld med kniv som ikke har blitt oppdatert enda. Så da har jeg totalt 1884. Jeg bruker kniven så aktivt som jeg kan, og elsker å stabbe snipere som ligger å aner ingenting.

Skrevet (endret)

Oi, da har du holdt på en del!

Det er ikke noe som er mer gøy enn å vinne en impromptu knife fight. De få situasjonene der du kommer med kniv, motstander ser deg og trekker frem kniven for å ha en liten one on one knifefight. Det blir liksom litt ære/duel utav det som ikke kommer frem like bra i en gunfight.

Mulig det bare er meg da... :blush:

Endret av MrLee
Skrevet

Er enig der, blir en æressak og beskytte ditt navn og rykte. :p Men jeg synes det er enda bedre når de plaffrer mot meg og jeg hopper frem mot de og stabber de ned. Da er det et enda større nederlag for de siden de da hadde en fordel fremfor meg, og det er alltid stas, hehe. :)

Skrevet

Jo selvsagt. Å hoppe inn i en klyinge tungt bevæpnede fiender og gå amok med kniven er også meget gøy. Overraskende nok lever jeg lengre da enn hvis jeg hadde gjort det samme med rifle.. Tror folk blir litt mer paniske når du drar frem kniven?

Skrevet

Har 3572 (2866 unike). Syntes det er veldig enkelt å knife folk i battlefield sammenlignet med andre FPS, alikevell tyr folk til knife-servere som man tydlig kan se på leaderboard.

Men det som virkelig er artig er jo å jakte på folk, enten det er kjente spillere eller folk i klanen. Enkelte blir jo også jævla sure når de blir knifa :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...