Gjest gjest16 Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 hei, gutt på 16 år her.. jeg har fått noen veldig små prikker på skille ved penishodet eller .. jeg har hatt de i ca 6 mnd.... det er bare på siden de befinner seg.. de er veldig små...er ikke så mange heller.. har aldri hatt sex.. er dette normalt eller bør jeg oppsøke lege?
Melkekartong Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Sannsynligvis er det talgkjertler? Deres oppgave er å lage lubricant for forhuden så den ikke tørker inn
Gjest gjest 16* Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 så det er normalt liksom? alle har det?
Melkekartong Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Trur det. Spør en av kameratene dine. Sammenlign Det er små, hvite prikker. Drøssevis av de.
Gjest gjest16 Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 nei det er gay.. noen andre? trenger bekreftelse? vil helst slippe å dra til legen å flashe wienern min..
Melkekartong Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Det er ikke noe farlig å legge frem pølsa for legen sin, da. Har gjort det flere ganger, jeg.
Q-tip Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Høres kanskje ut som dette: Wikipedia (NB! Bildene er noget direkte, og viser en som er kraftig rammet av tilstanden) Hvis det er dette du har, så er det ikke en sykdom, men en naturlig variant. Det er ikke smittsomt, så du har ikke fått det gjennom ubeskyttet sex, og du kan heller ikke smitte andre. Det kan gå vekk etter en stund, for så å komme tilbake, det kan forsvinne helt, eller det kan bli verre.
fgr Skrevet 16. oktober 2007 Skrevet 16. oktober 2007 Det er nok mange som har det ja, men herrrreeeguuud hvis jeg hadde hatt det like jævlig som han på wikipedia hadde jeg fan ikke visst hva jeg skulle gjort hadde frika helt. Kunne bare ha glemt blowjobs, og shit det tror jeg ikke jeg kan leve uten
Gjest Gutt 16 Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 Jeg har akkurat samme ''problemet'' :o Men trodde det var noe helt annet, som f.eks herpes ellerno xD Men NÅ ble jeg letta ass.. Men jeg har jo ikke så mye som den personen på Wickipedia, heldigvis Snakkast
Mynotir Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Enten talgkjertler som er noe alle(?) har, eller spicula glandis/PPP som 20% har. Ingen av de er farlige på noen måte. Spicula Glandis kan bli tatt bort med laser.
Athikez Skrevet 22. mai 2009 Skrevet 22. mai 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Pearly_penile_papules http://en.wikipedia.org/wiki/Fordyce's_spots helt normalt!
Gjest lol Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 je har det åsså så je har lurt litt sjæl å prøvd å søke om det for å se om det var en slags kjønnssykdom men nå blei je jaggu letta å helldigvis har je ikke i nærheten så mange som han på wikipedia
Gjest Gutt14 Skrevet 1. august 2010 Skrevet 1. august 2010 Fyfaen så letta jeg ble. Trodde også dette var noe unormale greier
Gjest Letta Skrevet 5. september 2010 Skrevet 5. september 2010 Herregud, nå ble jeg letta! Trodde jeg hadde en type herpes eller noe. Takk!
Gjest nicko Skrevet 12. oktober 2010 Skrevet 12. oktober 2010 å fytti! jeg er 17, og har hatt dette ett par år, aldri tørt å si noe til muttern, jævlig flaut.. så endelig finner jeg ut at det er vanlig, trudde jeg hadde kjønnsvorter eller noe dritt x) Takk!
mornmorn Skrevet 23. februar 2011 Skrevet 23. februar 2011 jeg trudde også detta var en farlig sykdom eller noe. detta hjalp noe veldig h gutt 14år
BuffyAnneSummers Skrevet 24. februar 2011 Skrevet 24. februar 2011 Hvite flekker ved penishodet? Høres ut som sopp, egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå