Gå til innhold

Enemy Territory, rent online spill?


Anbefalte innlegg

Enemy Territory: Quake Wars, er det et rent online spill?

 

Jeg sitter bak modem får tiden, og jeg har lyst til å spile et BF 2 lignede spill.

Så det jeg lurer på om det går an å spille mot 64 boter, eller bare mot 16 som på BF2?

Er det et spill dere vill anbefale?

 

edit: Skal bare spille mot boter!

Endret av ZERO6237
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enemy Territory: Quake Wars, er det et rent online spill?

 

Jeg sitter bak modem får tiden, og jeg har lyst til å spile et BF 2 lignede spill.

Så det jeg lurer på om det går an å spille mot 64 boter, eller bare mot 16 som på BF2?

Er det et spill dere vill anbefale?

 

edit: Skal bare spille mot boter!

 

Det er mulig å ha flere enn 16 bots i single player...men du må bruke konsoll kommandoer da GUI bare lar deg velge opp til 16. Se http://community.enemyterritory.com/forums...ead.php?t=12285

 

Er ikke sikker på om du trenger det dog; 8vs8 i ETQW fungerer ganske anderledes enn 8vs8 i BF2 siden all kamp er mere fokusert om ett område i ETQW.

Lenke til kommentar

I Quake Wars kan du spille mot boter på lik linje som mennesker. Det er ikke satt noen begrensinger på hva du kan gjøre bare fordi du velger å ikke spille mot mennesker slik det er i Battlefield 2. Botene er dessuten veldig konfigurerbare. Du kan bestemme bestemme vanskelighetsgrad, og om hvorvidt de skal konsentrere seg om oppdragene eller ikke. De er forresten svært smarte i Quake Wars.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...