Gå til innhold

Bytte uåpnede spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle egentlig få den defekte PS3en min hjem fra reparasjon denne uken, men forhandler valgte å sende meg en ny starter pack ettersom reparasjonen ville ta såpass lang tid. Jeg har fått spilt Motorstorm og R:FOM tilstrekkelig og føler ikke for å dra de ut av plasten igjen. Kan jeg dra ned på Elkjøp og bytte disse inn i andre spill uten kvittering? Kan jeg være såpass sleip å si at jeg har mistet kvitteringen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utan kvittering så trur eg du kjem til å stå bom fast med å kunne bytte spela.

Då bytte utan kvittering bryter om reglementet ein god del butikker har iforhold til åpent kjøp o.l

Skrevet

Du kan jo bare si at du fikk dem i gave, men det du kan risikere er at hvis du bytter i en butikk du ikke kan bevise at du kjøpte spillene i, er at de kan gi deg la oss si 499 for det, hvis ikke taper faktisk butikken på å ta inn spillet ditt

Skrevet
Du kan jo bare si at du fikk dem i gave, men det du kan risikere er at hvis du bytter i en butikk du ikke kan bevise at du kjøpte spillene i, er at de kan gi deg la oss si 499 for det, hvis ikke taper faktisk butikken på å ta inn spillet ditt

Tviler sterkt på at noen butikker tar imot de spillene uten kvitteringer.

Du skal bo langt på landet for å finne en selger som ikke vet at de to spillene er bundlet til ps3.

Dessuten selger ikke disse spillene lengre så butikken vil jo tape på å ta dem inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...