Liquidant Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg skulle egentlig få den defekte PS3en min hjem fra reparasjon denne uken, men forhandler valgte å sende meg en ny starter pack ettersom reparasjonen ville ta såpass lang tid. Jeg har fått spilt Motorstorm og R:FOM tilstrekkelig og føler ikke for å dra de ut av plasten igjen. Kan jeg dra ned på Elkjøp og bytte disse inn i andre spill uten kvittering? Kan jeg være såpass sleip å si at jeg har mistet kvitteringen?
-Tommy Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Tror det burde gå greit sålenge plasten er uåpnet.
Liquidant Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Skrevet 9. oktober 2007 Sweet Da blir det Skate på meg da<3
Jankee Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Utan kvittering så trur eg du kjem til å stå bom fast med å kunne bytte spela. Då bytte utan kvittering bryter om reglementet ein god del butikker har iforhold til åpent kjøp o.l
MrLee Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 kremt, gave? ikke bytte begge spillene i samme forretning da....du vet ikke, noen av dem kan være lure og lukte lunta,,..
Warshade Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Du kan jo bare si at du fikk dem i gave, men det du kan risikere er at hvis du bytter i en butikk du ikke kan bevise at du kjøpte spillene i, er at de kan gi deg la oss si 499 for det, hvis ikke taper faktisk butikken på å ta inn spillet ditt
Spillorakelet Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Du kan jo bare si at du fikk dem i gave, men det du kan risikere er at hvis du bytter i en butikk du ikke kan bevise at du kjøpte spillene i, er at de kan gi deg la oss si 499 for det, hvis ikke taper faktisk butikken på å ta inn spillet ditt Tviler sterkt på at noen butikker tar imot de spillene uten kvitteringer. Du skal bo langt på landet for å finne en selger som ikke vet at de to spillene er bundlet til ps3. Dessuten selger ikke disse spillene lengre så butikken vil jo tape på å ta dem inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå