Gå til innhold

Age of Empires 3 problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, jeg får spillt det osv.

MEN, i skirmish, når jeg er kommet til Industrial Age, får jeg søren meg ikke kommet meg til Post-industrial age!

Jeg har bygd alt, oppgradert alt, men får enda ikke muligheten til å oppgradere meg videre til neste age...

Uhyre frustrerende når jeg ikke har peiling på hva søren jeg må gjøre for å få oppgradert til Post-Industrial age, og videre derifra igjen..

Jeg har ikke spillt Age of Empires på år og dag, men fatter ikke hvorfor jeg ikke får oppgradert videre når jeg har bygd alt jeg kan for den Industrial Age, og oppgradert alt i alle bygninger.. :S

Noen som vet råd? x)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Post-industrial er Industrial med alle oppgraderinger.

Greit greit, men hva med IMPERIAL AGE da, eller hva den neste etter det hette igjen..

Hvorfor får jeg ikke oppgradert meg videre til neste age, det var DET som var problemet, ikke hva hva age'n betydde x)

Skrevet
Greit greit, men hva med IMPERIAL AGE da, eller hva den neste etter det hette igjen..

Hvorfor får jeg ikke oppgradert meg videre til neste age, det var DET som var problemet, ikke hva hva age'n betydde x)

Det er ingen "age" over industrial age

Skrevet (endret)
Det er ingen "age" over industrial age

Jo visst søren er det det!

Er jo Chapel bygningen jeg ikke får bygd før i "Age 5", og en hel masse oppgraderinger jeg ikke får oppgradert før i "Age 5" heller..

Så.. JO det ER en age til etter Industrial Age.. Tror det heter Imperial Age, hugser ikke helt..

Endret av xThorx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...