Holten Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Jeg har ikke peiling på hvilket spill jeg skal begynne å spille! Trenger hjelp fra dere. Helst et realistisk krigsspill. Men tar imot andre tips også! Jeg har: Americas Army Battlefield serien Delta Force serien FarCry og diverse dritt spill Kanskje jeg skal prøve Vietcong igjen? Endret 9. oktober 2007 av Holten
RoverS90 Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Red Orcestra er spillet for deg! Et realistisk fps fra ww2. Utrolig gøy spill
NorvegianDad Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 "Quake wars enemy terretory" er komt nå,du kan sikkert laste ned demoen på gamer.no og prøve det!
teletubbiekid Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Kan anbefale Armed Assault, men da må du virkelig sette deg inn i det. Det er snakk om simulator her altså, men hvis man mestrer det er det visst en helt unik opplevelse. Selv ga jeg opp da jeg ikke klarte et av de aller første oppdragene, uansett hvor mange ganger jeg spillte gjennom tutorialen. The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay er anbefalt, elsket Far Cry, men Riddick var enda bedre!
Gjest member-97590 Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Red Orcestra er spillet for deg! Et realistisk fps fra ww2. Utrolig gøy spill Støttes fullt ut. Ikkje så alt for mange som spiller det, noke som er VELDIG synd, for er et fantastisk spill. Finner alltid servere med mange folk. Så ville gått for det!
Holten Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Skrevet 9. oktober 2007 Takk for tips alle sammen! Keep'em coming! Armed Assault? Er det det samme som: Armed Assault Queens Gambit?
Hrundi V. Bakshi Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Kan støtte anbefalingene på ArmA og Red Orchestra: Ostfront 41-45 fullt ut! Du får mange timer ut av de spillene. RO er ett av de mest realistiske online WWII FPS'ene. Tips; bestill alle fra play.com, der får du alle ganske billig for øyeblikket. RO koster 15,49 euro = ca 119 kroner ArmA koster 23,49 euro = ca 180 kroner ArmA: Queens Gambit (expansion som akkurat har kommet ut) koster 18,49 euro = ca 142 kroner Så, for 441 kroner får du en veldig bra spillpakke! (RO kan vel kjøpes via steam også, men jeg foretrekker å ha boks og plate!) Du kan evt. ta en titt på GRAW og GRAW 2 også. EDIT: en liten ting til...du har hele BF serien. Da er ett par alternativer Project Reality og Desert Conflict mod'ene til BF2. PR er laaangt mer realistisk enn vanilla BF2, og langt mer givende såfremt du setter deg inn i det og vil spille som del av ett lag og ikke som Rambo. DCon er på mange måter en remake av gode, gamle DC til BF1942, med mange av map'ene fra DC. Endret 9. oktober 2007 av mjau
XciTe Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 . Tips; bestill alle fra play.com, der får du alle ganske billig for øyeblikket. RO koster 15,49 euro = ca 119 kroner ArmA koster 23,49 euro = ca 180 kroner ArmA: Queens Gambit (expansion som akkurat har kommet ut) koster 18,49 euro = ca 142 kroner Det er ikke euro som står oppført der på siden, det er vel pund? :\ å da blir prisen litt høyere. Og hvordan blir det med toll inn til Norge?: /
Gjest member-97590 Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Det er ikke euro som står oppført der på siden, det er vel pund? :\ å da blir prisen litt høyere. Og hvordan blir det med toll inn til Norge?: / Du kan ta det heilt med ro. Er oppført som euro og pund. Han har valgt euro. Så det blir under 200 kr på begge delene, så då slipper du toll. Frakt er gratis på play.com også. Ville ha kjøpt det på play eller steam;)
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Team Fortress2(Har det ikke selv, men er utrolig populært) / counter strike Source
Skagen Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Definitivt Armed Assault. Beste skytespillet krigssimulatoren (eller slagmarksimulator som noen sverger til) noen sinne. Kan til tider være veldig vanskelig og mye å sette seg inn i grunnet det relative høye kompleksitetsnivået sammenlignet med andre skytespill, men når man mestrer det er det utrolig morsomt Endret 10. oktober 2007 av skag1
¤vekst¤ Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Definitivt Armed Assault. Beste skytespillet krigssimulatoren (eller slagmarksimulator som noen sverger til) noen sinne. Kan til tider være veldig vanskelig og mye å sette seg inn i grunnet det relative høye kompleksitetsnivået sammenlignet med andre skytespill, men når man mestrer det er det utrolig morsomt Det skal jeg jammen prøve, Skag1. jeg anbefaler Brothers in Arms serien. Veldig bra og realistisk. Alle stedene i spillet er ekte og også oppdragene! Jeg har ikke prøvd det selv, men har kjøpt det. Venter på PC fra komplett Endret 11. oktober 2007 av AndySimmons
Batnobbit Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Kansje ikke så realistisk men Half Life 2 må jo bare prøves
tjalla Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Oj, feilpost Endret 11. oktober 2007 av tjalla
herzeleid Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Er vell strengt tatt enig i at Armed assault er tingen. Klarer du litt dårligere grafikk vil jeg dog si at Operation flashpoint er hakket bedre og det kan lastes ned modder enkelt som forbedrer grafikken en del. Spillet med alle expansioner fåes billig og det er flusst med modder til det.
Whalecore Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Ikke realistisk krigsspill, men hva med Half-Life 2? Du får Orange Box for rundt 300kr nå, den inneholder HL2, Ep1, Ep2
teletubbiekid Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Ikke realistisk krigsspill, men hva med Half-Life 2? Du får Orange Box for rundt 300kr nå, den inneholder HL2, Ep1, Ep2 Du glemte Portal* og Team Fortress 2. Beste tilbudet jeg har sett på lenge. Orange Box er det beste Steam har gitt ut på lenge! * Endret 11. oktober 2007 av teletubbiekid
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Portal var helt genialt, sykeste spillslutt jeg har opplevd! Helt fantastisk humor, men skulle gjerne fått vite mer om hovedpersonen og Aperture, men det har vi vel etterfølgere til. Hentet herfra - Fungerende link Endret 11. oktober 2007 av Slettet-3t93k9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå