ssf Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Vel. Prøvd mange programmer nå, ingen finner kameraet mitt (innebygd i en hp dv6000). På hjemmesiden finner jeg ikke drivere, ikke google++ heller. Når jeg f.eks. trykker på webcaminnstillinger eller på kameraet under profilbildet i msg, "kortslutter" hele messenger. Noen som vet en løsning, evt hvor jeg kan finne en driver, hvis det i det hele tatt er problemet?
Mr.Rogers Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Gjør det som står i linken under, det er en acer driver men fungerer fint. Har maskin i samme serie som du og dette gjorde susen for meg! http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=149463
ssf Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Skrevet 11. oktober 2007 Takk for svar, men det virket ikke :/ Ingenting poppet opp etter restart, og når jeg skal oppdatere driver får jeg beskjed om at inegn drivere i mappa jeg zippa ut er kompitable med enheten... Prøvde automatisk oppdatering via enhetsbehandling også, uten hell.
ssf Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Skrevet 12. oktober 2007 Noen som har noen andre glupe tips? Nå har jeg prøvd det som står i min makt, finner i alle fall ingenting inne på enhetsbehandling. Der står det at den fungerer som den skal og har det nyeste av drivere :S
Mr.Rogers Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Har du prøvd å slette webkameraet fra maskinen for å så restarte? Da skal det vel innstallere seg selv på nytt?
ssf Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Skrevet 12. oktober 2007 Nei. Hvordan gjør jeg det (via enhetsbehandling?) Vil et restore point gjenopprette det evt?
Mr.Rogers Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Bare høyreklikk på enheten og velg avinnstaller. Dersom den ikke kommer opp etter restart kan du sikkert bare gjenopprette driver gjennom recoverytingen i programmermenyen.
ssf Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Skrevet 13. oktober 2007 Før jeg rakk det, virket det i 2 minutter! Både positivt og negativt for så vidt.. Det vil vel si at det på en måte funker? Har hendt flere ganger, men slutter å funke etter at maskinen har stått på mer enn 10 min eller noe. Men har kun fått det frem i programmet HP Webcam. Men når det ikke funker (99% av tiden) står det "graph cannot preview. I dorgem får jeg "failed to connect to device. Hmm.. Ble egentlig ikke så mye klokere siden det funker en sjelden gang i et par minutter..
Mr.Rogers Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Tror du bør prøve det første forslaget mitt en par ganger til, både jeg og broren min har pc i samme serie og begge har hatt suksess med den framgangsmåten.
ssf Skrevet 9. november 2007 Forfatter Skrevet 9. november 2007 Har prøvd mange ganger nå, eneste løsningen jeg ser er å levere den inn :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå