Gå til innhold

Søker etter programmerer


Anbefalte innlegg

Jeg holder på å lage en webskole på nettet, og holder på med nettsiden nå. Dessverre kan jeg nesten ingenting innen php og javascript, så jeg trenger hjelp der.

 

Derfor søker jeg en som vil hjelpe meg med prosjektet, som kan lage ting for siden, og hjelpe til med på prosjektet.

 

 

Det du evt skal lage:

 

Brukersystem med innboks, meldingssystem

Tutorialsystem

Kontaktsystem

Andre småting

 

Jeg vil helst ikke ha noen dårlige svar med negative kommentarer, gjerne tips eller svar om dere blir med på prosjektet.

 

Send PM hvis dere vil se siden jeg hittil har lagd, og gjerne hvis dere vil være med :)

 

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, jeg føler denne tråden ikke burde være i stillingsannonser, pga det er ikke noe veldig stort prosjekt. Det er bare et personlig prosjekt som jeg trenger noen koder med.

 

 

Jeg håper bare på å få noen til å hjelpe meg med det jeg trenger, og du kan godt være administrator på sida. Andre ting dere kunne ønske dere?

Endret av dtnet
Lenke til kommentar
Vel, jeg føler denne tråden ikke burde være i stillingsannonser, pga det er ikke noe veldig stort prosjekt. Det er bare et personlig prosjekt som jeg trenger noen koder med.

Jeg håper bare på å få noen til å hjelpe meg med det jeg trenger, og du kan godt være administrator på sida. Andre ting dere kunne ønske dere?

 

Så jeg skal gidde å jobbe gratis for deg? Og det eneste jeg får igjen for det er å få lov til å være administrator på siden?

 

Jeg mener fortsatt at denne ligger i feil forum, så jeg har rapportert dette til moderator.

Lenke til kommentar
Takk....

 

Her prøver jeg bare å komme med et lite men hyggelig tilbud for de som har lyst til å hjelpe meg, men alltid er det noen som skal komme og si noe negativt om postene mine....

 

Beklager at du føler det sånn, men det er en grunn til at jeg er negativ. Ingen har lyst til å jobbe gratis, og når du i tillegg poster i helt feil forum så er det vanskelig å si noe positivt.

 

Hvis det "alltid" er noen som skal si noe negativt om postene dine så kanskje det heller er det du skriver som det er noe feil med? De aller fleste får faktisk massevis av positive svar her inne :p

 

Hva med å heller lære deg å programmere selv?

Lenke til kommentar

Er diverre enig med jorn79.

Skal ein arbeide gratis så må meir av forretningsplanen avsløres.

F.eks skal det vere eit non-profitt sak så er det nok ein del som har lyst å vere med iallefall viss det blir oppgitt kva dette prosjektet skal jobbe mot.

 

Slik det framstår no så får eg iallefall inntrykk av at ein trenger ein gratis prgrammerer til å realisere ein foretningside ein sjølv skal tjene penger på.

Admin på siten er ikkje akkurat noko lukrativt tilbud, i allefall ikkje når ein har laga heile systemet sjølv.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...