Gå til innhold

Kjøp av HTC Touch/Dual


Anbefalte innlegg

Har vurdert å kjøpe HTC touch. Men akkurat da jeg bestemte meg kom HTC Touch Dual. Denne er mer hva jeg renger mtp tastaturet.

 

I bunn ligger jo windows mobile på denne. Problemet mitt er at jeg trenger WIFI og det mangler jo HTC Touch Dual.

 

Husker på Ipaq tiden at disse kunne uttrustes med forskjellige "jackets" for å legge til ekstra hw eller funksjonalitet.

Senere kom det ekspasjonskort levert som blant annet compact flash.

 

Spørsmål 1: kan HTC Touch Dual på noe vis utvides til også og inneholde WIFI? Gjerne tips om evt linker.

 

Spørsmål 2: Må også ha GPS og her regner jeg med at en vilken som helst bluetooth GPS vil fungere. Noen tips om en liten og hendig bluetooth GPS som vil virke med HTC Touch Dual?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For å få wlan på den måtte den vel ha støttet noe sånt som SDIO. Men jeg kan ikke se at den gjør det. Da tror jeg det blir vanskelig...

 

Redigert:

Kan ikke finne noen info om at den vil ha SDIO slots, så da ser det vel mørkt ut.

 

Har du vurdert HTC TyTN II? Den har riktignok qwerty-tastatur og wlan. Den har ellers samme specs som Touch DUAL mtp CPU, RAM, ROM og et større batteri.

Lenke til kommentar

Jeg også har fryktelig lyst på Touch Dual, dog WIFI hadde jo vært greit det og.

 

Jeg var nettopp inne på expansys.no og sjekket ut microSD Wifi brikka.

Hvis ikke jeg leser det forferdelig feil, ser det ut som de har 98 stk inne?

http://www.expansys.no/p.aspx?i=125665&sbadd=125665

 

Redigert:

La ikke merke til med engang at dette kortet bare støtter 802.11b og ikke også 802.11g...

Men det er vel bedre enn ingenting i første omgang?

 

Redigert (igjen)

Jeg la i første omgang ikke merke til at den overnevnte er en miniSD brikke..ikke micro.. Da hjelper det jo lite..

Endret av charente
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
nå ser det også ut til at touch dual har innebygget GPS integrert i prosessoren.. ettersom jeg ikke bruker WiFi noe særlig, er Touch Dual telefonen for meg.. GPS i tillegg ville gjort meg lykkelig :D

 

Tja, trenger wifi jeg. Endte opp med Thouch'n jeg. Om Touch dual oxo har GPS har jeg kanskje dummet meg litt ut :-(

Nåvel endte opp med GPS fra Holux, den lille 240 og der kan jeg bruke samme billader som til HTC så det er jo greit.

Også er jo holux'n veldig liten og nett da. Bare synd HTC thouch mangler tastatur,da ville dn vært fullkommen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...