H.M.Kongen Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Heisann,En jeg kjenner har ett problem med at PC-en ikke slår seg helt av.Det er fremdeles lys i senderen og mottakeren til mus og tastatur og minnekortleseren(integrert) etter PC-en er skrudd av.Men det som er rart er at når jeg prøvde og skru av med knappen(på PC-en) så skrudde den seg helt av. Når jeg skrur den av på vanlig måte så virker det ikke. PC-en det gjelder er en Fujitsu Siemens Scaleo P.Vista Home Basic
H.M.Kongen Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Skrevet 27. oktober 2007 Ingen som har noen tips til hva jeg kan prøve?
R-B Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Ingen som har noen tips til hva jeg kan prøve? Når du går til startmenyen for å slå av. Klikk da den lille pila til høyre for "av-knappen". Der velger du "avslutt". Da skal maskina slå seg av. Hvis du bare trykker "av-knappen" settes den i hvilemodus (default i Vista). Endret 27. oktober 2007 av R-B
R-B Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Hvis dette løste problemet kan du også kikke her: Change the Windows Vista Power Buttons to Shut Down
L O G I M A N Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Dette er normalt! En pc slår seg aldri helt av. Den er i standby modus, og vil alltid ha strøm på diverse komponenter. Ellers ville aldri powerknapp mot hk virka osv. Lys på diverse kortlesere og mottakere for trådløse mus er normalt. Skal PC-en slås helt av i dag, skal den slås av med brytern på strømforsyningen.
H.M.Kongen Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har skrudd den av ved ved og og gjøre som R-B sa men det hjalp intet.Jeg har også vista på min egen pc men der er alt skrudd av når jeg velger avslutt..Han som eier PC-en mener at det ble slik etter en reinstallasjon av vista og at det ikke var sånn før jeg la det inn på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå