ExE Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Bytter nylig gamertag og da ble saven min i Halo 3 borte. Står ikke Resume Solo Game lenger. Bare Start Solo Game. Noen som har opplevd det? Noe jeg kan gjøre med det? Hadde spilt 3 kapitler Har fortsatt Achievment fra de 3.
E-wok Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 De 3 første kapitlene går på en time eller to. Ikke det største tapet...
ExE Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Skrevet 8. oktober 2007 Greit nok det, men veldig rart da. Saven ligger fortsatt på harddisken men er tydeligvis ikke registrert lenger i spillet.
Goliath Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Saven er knyttet til ditt gamle gamertag, så du må nok spille om igjen ja
Smeltelim Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Gjelder dette alle spill? Har lyst til å bytte gamertag men jeg vil ikke miste mine ørtenhundre timer i skate. og forza 2. Men er vel greit å hete Smeltelim, selvom en del av de jeg spiller med på live ikke skjønner bæret av hva det betyr
Laland Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Gjelder dette alle spill? Har lyst til å bytte gamertag men jeg vil ikke miste mine ørtenhundre timer i skate. og forza 2. Men er vel greit å hete Smeltelim, selvom en del av de jeg spiller med på live ikke skjønner bæret av hva det betyr 9666386[/snapback] Never a fear - MeltingGlue`s here!
Nerdepappa Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Har bytte gametag, hadde ikke noka problem med save game?
eliph Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 heter fittesprekk, trodde ikke jeg kom til å spille xbl, så jeg tok det første som falt inn:p må ikke man betale for å skifte gamertag?
Litraphy Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Jeg byttet gametag selv en stund tilbake. Hadde bare navnet mitt fordi jeg også trodde jeg aldri kom til å spille live, og at det betydde noe som helst. Har over 30 spill til 360'en og ingen av dem mistet saven sin. Så det er sikkert bare noe med halo 3 som gjør at den forsvinner. Men det skal jo egentlig ikke skje siden mange bytter gamertag støtt og stadig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå