Gå til innhold

Gavekort på 750kr ved innmelding i Bokklubben [max 1 gavekort per person - se første post!]

d'espresso

Hvor mange gavekort fikk du?  

300 stemmer

1. 1. Antall gavekort på 1000 kr.

• 0
      109
    • 1-4
      92
    • 5-9
      66
    • 10- 14
      14
    • 15-20
      4
    • 20+
      14
  2. 2. Antall gavekort på 750 kr.

• 0
      145
    • 1-4
      88
    • 5-9
      35
    • 10-14
      17
    • 15-20
      4
    • 20+
      10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg meldte meg inn den 9. okt og har fortsatt ikke fått et eneste gavekort. dessverre glemte jeg å huke av"motta informasjon på mail", så jeg har ikke fått en eneste mail fra bokklubben.no. Men i morgen skal jeg ringe og kreve flere gavekort fra de klubbene jeg har meldt meg inn i nå. Det skal bli happytime :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen her som har fått noe trøbbel med dette? Et par bøker i postkassa uten forvarsel o.l.?

Og det fungerer greit å avbestille hvis du er medlem i kun èn klubb går jeg ut i fra?

Skrevet

Må man krysse av på ja på "Jeg ønsker å motta informasjon og tilbud på e-post fra Bokklubben" for at man skal få mail om når de nye hovedbøkene kommer, eller kommer den mailen av seg selv?

Skrevet

Jeg meldte meg inn i 6 klubber idag, og drømmer om å få 6 gavekort. Hvis jeg foreksempel bare får ett gavekort, da kan jeg vel bare melde meg ut av de 5 andre? (hvis jeg ikke har bestilt noe)

Skrevet

Bokklubben Nye Bøker har i dag sendt deg følgende varer:

Fakturanummer 6717629 : 1 stk. 5002702 DVD Hamilton (B-post)

Vis det er B-post da må jeg regne med å få den slutten av uken eller neste uke...

Skrevet

Jeg fikk mitt første gavekort i dag. Men jeg blir bare oppført som medlem av en klubb (har meldt meg inn i seks-syv klubber)

Men jeg kan fremdeles fylle ut innmeldingskjemaet til andre klubbene, men når jeg sender skjemaet så får jeg beskjed om at jeg allerede er medlem..

Gavekortet jeg fikk er fra den første klubben jeg meldte meg inn i (krim). Så jeg håper jeg får gavekort for flere klubber :thumbup:

Skrevet

Hoihoi, fikk et gavekort igår, så jeg prøvde å melde meg inn i tre klubber til. Idag våkner jeg til tre eposter med tre ulike gavekort hver! :D

Konge:D

Skrevet
Hoihoi, fikk et gavekort igår, så jeg prøvde å melde meg inn i tre klubber til. Idag våkner jeg til tre eposter med tre ulike gavekort hver! :D

Konge:D

Når i går meldte du deg inn? Meldte meg inn i firetiden og venter fortsatt på mail..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...