Gå til innhold

FullMetal Alchemist Anime (Spoilers)


Anbefalte innlegg

Smak og behag, ja :)

Kommer an på hva du legger i elementer. Naruto for sin del ligner noe i hvordan serien er stilt opp. Last Exile f.eks. har en del lignende elementer hva som gjelder setting. En følelse av fremtiden, samtidig som en ser mye eldre elementer som damp, propeller, o.l; som oppleves i en tid hvor vi ser en del krig. Det må vel forsåvidt bli det nærmeste jeg kommer - Last Exile. Men likevel er de helt forskjellige, jeg antar at FMA er ganske unikt, likevel føler jeg at jeg har "sett det før". Slik plain action/adventure/drama anime har aldri falt helt i smal hos meg. Jeg er mer Lucky Star, Kanon, MoHS, H&C, o.l. :)

 

Haha, du er helt motsatt av meg ^^

 

Jeg har prøvd flere ganger å pine meg til å se H&C, Kanon og MoHS, men har stoppet etter et par-ti epioder fordi ingenting var av interesse. Selv om det er off-topic: Hva tiltaler deg ved disse seriene?

 

Uansett: FMA var den tredje serien jeg så i hele mitt liv, bak Chobits og Love Hina, og jeg elsket den. Det er en av to animeserier jeg har sett gjennom to ganger :) (HxH er den andre)

Endret av Mads-b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som om 50 episoder + film ikke var nok? Ja, så får vi kanskje noe ala DB/Z/GT og Naruto -.-

I forhold til de andre svært lange seriene, så har Naruto klart seg veldig bra så langt. Det er såpass mange karakterer at man kan ikke avslutte en slik serien etter 50 episoder.

Endret av SynSwitch
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ble akuratt ferdig med serien i går natt og nå skal jeg se filmen...

Har ikke sett mye anime for jeg begynte å se på det før sommern(anime generelt) så jeg har egentlig ikke så veldig peiling, men jeg syntes dette var en vanvittig bra serie :thumbup:

Nå så jeg hele serien i løpet av helga og jeg tror det blir bedre da enn når man må vente en uke på hver ep for da kommer man litt ut av det...Syntes Bleach og Naruto mister litt av magien med ventinga i forhold til da jeg begynte og kunne se mange ep i strekk.

 

 

Eneste som kunne vært forbedret er slutten...De burde heller ha killa off Ed is stedet for å sent han gjennom Gaten.

Eller ha hatt en skikkelig happy slutt med at både Al og Ed overlevde med aller lemmer i behold...Ikke en sånn mellomting.

 

Endret av paa99
Lenke til kommentar

Sorry for dobbel posting...

 

Når jeg er halvveis i filmen så fucker teksten seg selvfølgelig :hrm: og jeg greide selvsagt ikke å finne noen steder hvor jeg kunne se den heller så jeg må laste den ned eller noe...Er for trøtt til å surre med det her nå.

 

Noen som har et nettsted jeg kan laste ned eller se en ordentlig versjon uten ødelagt tekst(skal selfølgelig være subbet)?

 

Send en meld til meg eller noe for det er ikke lov å si det på forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...