Gå til innhold

Nytt nei til Manhunt 2 (Multi)


Anbefalte innlegg

Nå er det jo en del som kommer til å kjøpe Manhunt 2 fordi de likte forgjengeren og synes det var et fett spill. Ikke fordi det har noe med frihet å gjøre. Frihet i den moderne verden eksisterer ikke, i den verden vi lever i så er det "frihet" innenfor visse rammer, noe som ikke er frihet i det hele tatt.

 

Du kaller Manhunt 2 søppel, er det fordi du selv har prøvd spillet og synes det er søppel, eller fordi du hører på hva de som er mot vold i spill sier?

Endret av Bloody Mess
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er det jo en del som kommer til å kjøpe Manhunt 2 fordi de likte forgjengeren og synes det var et fett spill. Ikke fordi det har noe med frihet å gjøre. Frihet i den moderne verden eksisterer ikke, i den verden vi lever i så er det "frihet" innenfor visse rammer, noe som ikke er frihet i det hele tatt.

Hvis det ikke har med individuell frihet å gjøre, hva er da argumentet mot sensur? Et velbalansert individ i et av verdens rikeste og frieste land klarer seg utmerket selv uten tilgang til Manhunt 2 (og denne problemstillingen er ikke engang aktuell for Norge).

 

Du kaller Manhunt 2 søppel, er det fordi du selv har prøvd spillet og synes det er søppel, eller fordi du hører på hva de som er mot vold i spill sier?

I likhet med de fleste i denne tråden, har jeg ikke prøvd Manhunt 2, bare sett en trailer. Spillet har såvidt jeg vet ikke kommet ut enda.

 

Spillet er søppel i den forstand at det er voldelig uten å ha noe budskap utover selve volden. Jeg behøver ikke høre på hva "andre" sier - jeg er simpelthen gammel nok til å være skit lei av å få servert søppel som underholdning. Volden provoserer meg ikke - den er bare dønn kjedelig. (Det at jeg kjeder meg, er selvfølgelig ikke noe argument for sensur. Jeg bare svarer på et direkte spørsmål.)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...