Gå til innhold

TES: skull of Llevule Andrano (Morrowind)

Anbefalte innlegg

hei!

Jeg har startet på main quest i morrowind, men har mildt sagt drete meg ut... jeg har blitt sendt ut for og hente hodeskallen til Llevule Andrano som ligger i Andrano Ancestral Tomb. problemet er att jeg var innom der for ganske lenge siden, og plukket med meg den hodeskallen på veien (den så vell litt tøff ut eller noe). Men har senere kastet den fra meg en plass...

Springe verden rundt etter hodeskallen er utelukket, siden sjansene for att jeg noen gang finner den igjen, er minimal...

Er det noen måte jeg kan få tak i den nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei!

Jeg har startet på main quest i morrowind, men har mildt sagt drete meg ut... jeg har blitt sendt ut for og hente hodeskallen til Llevule Andrano som ligger i Andrano Ancestral Tomb. problemet er att jeg var innom der for ganske lenge siden, og plukket med meg den hodeskallen på veien (den så vell litt tøff ut eller noe). Men har senere kastet den fra meg en plass...

Springe verden rundt etter hodeskallen er utelukket, siden sjansene for att jeg noen gang finner den igjen, er minimal...

Er det noen måte jeg kan få tak i den nå?

9659993[/snapback]

Hva med og dra tilbake og hente den?

...

Lenke til kommentar

Du kan bruke konsollen, og skrive følgende:

player --> additem misc_Skull_Llevule 1

Dette legger til ett stykk misc_Skull_Llevule (ID-en til Skull of Llevule Andrano) i inventaret ditt.

Konsollen får du opp ved å trykke på | (pipe, tasten til venstre for ettallet på tastaturet). Vær oppmerksom på at konsollen bruker engelsk tasteoppsett, og spesialtegn er ikke alltid der man skulle tro. tegnet > finner du på punktumtasten, og bindestrek finner du på +-tasten (til høyre for 0 på tastaturet).

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
står bare "Script Syswindow CompileAndRun Item misc_skull_lievule was not found on line 1. Complied script not saved!" når jeg prøver det... hva gjør jeg feil? skrev akurat det som dere ber meg skrive....

9666171[/snapback]

Niks, det gjorde du ikke. :) Skal være to L-er, ikke en L og en I. (Fyren heter jo, som du selv sa, Llevule). For å være sikker kan du jo bare bruke klipp og lim.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Niks, det gjorde du ikke. :) Skal være to L-er, ikke en L og en I. (Fyren heter jo, som du selv sa, Llevule). For å være sikker kan du jo bare bruke klipp og lim.

9666643[/snapback]

klipp og lim funker ikke... men tusen takk :) da kommer jeg meg videre, og har noe og gjøre under forumet nedetid :D

tusen takk nok en gang <3

Lenke til kommentar
klipp og lim funker ikke... men tusen takk :) da kommer jeg meg videre, og har noe og gjøre under forumet nedetid :D

tusen takk nok en gang <3

9666701[/snapback]

Bare hyggelig! Vi på forumet er her for å hjelpe, så ikke nøl med å spørre om det er noe. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...