Gå til innhold

Ny 32" lcd-tv, pris 5000Kr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei! :)

Kriteriar

Eg er no på jakt etter eit 32" LCD-fjernsyn i prisklasssen 5000kr +/-.

Det er helst 32" eg vil ha, men 26" er ikkje heilt på jordet det heller.'

Det må vere vertfall 2 scarts, og 1-3 HDMI og RCA (raud, kvit og gul leidning). Det er og ein fordel om eg kan få ein tv der lyden kan gå ut av tven til ein raud og kvit leidning som eg skal ha i forsterkaren, sidan eg skal ha tv-lyden over forsterkaren.

Bruksområde

Elles, så er eg ganske fersk i tv-jungelen, og det er fint om folk forklarar kva eg treng. Tven vert ikkje brukt så veldig mykje til å sjå på tv, men å sjå dvd-filmar og spele Xbox 360 og andre konsollar på.

Det kan nok hende at eg koplar PC-en til, men det kjem ikkje til å vere så masse, så det treng eg ikkje å ta hensyn til.

Og, så lurar eg på ein ting. No, når eg har vanleg tv, så brukar eg jo scart som tilkopling frå X360. Når eg no skal kople til 360en og han skal kunne vise HD-klart bilete, då kan eg vel ikkje bruke scart meir? Må eg kople i alle dei seks kablane rett inn i skjermen utan omforminga til scart då?

Kva har eg sett på?

Eg har sett på to tvar frå Tatung, nemleg V32MCGI og V32MCHK.

Kva syns de om dette? Det er og fint om de svarer på det eg har spurt om nederst på bruksområde!

Takk! :)

PS: Dette er ein tv til eit guterom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt Tatungen i 1 uke nå, og må si jeg er blandet fornøyd.

Til digitale deler (xbox, dvd osv) er den KANON i forhold til prisen. Er meget fornøyd.

Til analoge signler er den ikke så bra. Fotballkamper kan gi litt etterslep, og fargene blør litt. Men fortsatt synes jeg det er helt greit.

Den føles ganske bra laget, selv om jeg har hatt problemer med susing fra høytalere, men det har gått vekk de siste dagene.

Så alt i alt er jeg greit fornøyd med denne tven.

Skrevet

Tatung V32MCHK funker som gull den, kjører lyd ut fra den gjennom Scart og inn til forsterkeren. Skal du ha HD fra Xbox 360 bruker du komponent-kabelen som fulgte med! (grønn, blå og rød) Kjøpte du Core-pakken fikk du med kompositt-kabel, og må kjøpe komponent! :) Huskeregel, for å få HD, må du bruke: HDMI, komponent eller VGA :)

Skrevet

Kompositt og komponent, ja... Lett å blande.

Fleire som har råd og innspel?

Phantom_lord, kva av dei tvane som eg snakka om har du? Det er jo to tvar. :)

Skrevet

Ja, oki, det er greit!

Men, er det kun ved analoge kjelder du får etterslep og fargeblødning, eller er dette ved digitale kjelder også? Eg kjem kun til å bruke skjermen til digitale kjelder, X360, PC, kanskje ein RiksTV-decodar og evt. andre framtidige konsollar.

Nokon her som har ein av tvane, har ein å anbefale eller veit kva som er midt i blinken for meg?

Er det DVI eller VGA og to scartar på begge tvane?

Skrevet
Ja, oki, det er greit!

Men, er det kun ved analoge kjelder du får etterslep og fargeblødning, eller er dette ved digitale kjelder også? Eg kjem kun til å bruke skjermen til digitale kjelder, X360, PC, kanskje ein RiksTV-decodar og evt. andre framtidige konsollar.

Nokon her som har ein av tvane, har ein å anbefale eller veit kva som er midt i blinken for meg?

Er det DVI eller VGA og to scartar på begge tvane?

9657091[/snapback]

Jeg får ikke blødninger når jeg bruker de digitale signalene! Så da er denne tvene et godt kjøp. Men altså, du får jo hva du kjøper for. Gir du 4500 kr for en tv, så er det jo ikke det samme som en til 7000. Du må nesten avgjøre selv, men jeg er meget godt fornøyd.

Skrevet
Vurderer og kjøpe meg en slik selv :)

Den er altså det beste og billigste du får for rundt 5000?

9658946[/snapback]

har ikke prøvd så mye annet enn denne, men jeg må si jeg er ganske kresen, og er meget overrasket over kvaliteten.

Men HUSK, analoge signaler er ikke noe å juble for. Og dessuten bør du bruke andre innstillinger enn de som er forhåndsinnstilt. De finner dere i tråden om Tatung tvene.

:)

Jeg har en på rommet mitt, og ville prøve denne siden jeg ikke har god råd (er student)

Skrevet

Men blir det helt ok bilde om jeg kobler til til PC via VGA? Det blir sånn at jeg kan ligge i senga- 3meter fra tven og se hva som står der?

Og at det ikke blir så dårlig oppløsning at det ikke er morsomt engang.

Skrevet

9658946[/snapback]

Du får jo den toshibaen på elkjop.no til 5000. Ville satset på den.

Skrevet

9658946[/snapback]

Du får jo den toshibaen på elkjop.no til 5000. Ville satset på den.

9659465[/snapback]

Begrunnelse?

Er den bedre?

Skrevet

Vel, mamma og pappa var og såg på den toshibaen på laurdag, men eg var ikkje med (var på jobb), og planen var at dei skulle kjøpe han til meg, men så vart dei så forskrekka over den dårlege kvaliteten at dei nekta å kjøpe utan at eg var med.

Uansett, kva er best av dei to tvane eg lenka til i fyrste post?

Vinnieb_ Når du kjem med slike påstandar, så må du nesten ha ei begrunning... :)

Skrevet
Vel, mamma og pappa var og såg på den toshibaen på laurdag, men eg var ikkje med (var på jobb), og planen var at dei skulle kjøpe han til meg, men så vart dei så forskrekka over den dårlege kvaliteten at dei nekta å kjøpe utan at eg var med.

Uansett, kva er best av dei to tvane eg lenka til i fyrste post?

Vinnieb_ Når du kjem med slike påstandar, så må du nesten ha ei begrunning... :)

9662552[/snapback]

Enig..

Så dem brukte Tatung skjermer på The experience- så jo rimelig greit ut det bilde. Vet ikke hva de var tilkobla og med hva men bilde var temmelig bra.

Noen som har erfaringer med Tatung?

Skrevet

Tv'er til 5000,- er ikke mirakelkurer. Man får nok ikke bedre tv enn tatung til 5000,- - samtidig som dere ser så er det heller ikke en god tv på alle områder.

Skrevet
Tv'er til 5000,- er ikke mirakelkurer. Man får nok ikke bedre tv enn tatung til 5000,- - samtidig som dere ser så er det heller ikke en god tv på alle områder.

9663365[/snapback]

Så sant så sant. Kvalitet koster somregel.

Skrevet

Hmm...

Så, om eg skal ta anten V32MCGI eller V32MCHK, kva ville de tatt? MCGI er jo litt billigare og litt stiligare, men bilde og tilkoplingar er viktigare for meg.

Eg har eit alternativ, nemleg Panasonic TX-26LE7F. Men den er jo litt mindre og kostar litt meir.

Skrevet

Ja, kva skal eg velje av dei to tvane i fyrste post og den panasoncien som eg lenka til i sist post? Treng litt rask hjelp her... ;)

Skrevet

Av Tatungene er det MCGI, som i utgangspunktet var en dyrere modell, som er best utstyrt med tilkoblinger. bl.a. lydutganger. Dersom du i tillegg mener den er penest, og du får den billigst, burde valget være enkelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...