Gå til innhold

Når kommer Battlefield 3 ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Neida. Men du kan ikke regne med noe før tidligst til neste år.

Snart kommer Battlefield Heroes, selv om det ikke blir helt i samme BF-ånd. Så er det planlagt en 1.5-patch til BF2. Begge var tenkt å komme i 2008, men vi får se hva som skjer.

1.5 patch?! Dritbra. Håper den pusser opp grafikken litt. Og kunne tenkt meg et "mindre" rankingsystem så det krever mindre XP for å komme høyere opp i rank:P Og flere maps.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Neida. Men du kan ikke regne med noe før tidligst til neste år.

Snart kommer Battlefield Heroes, selv om det ikke blir helt i samme BF-ånd. Så er det planlagt en 1.5-patch til BF2. Begge var tenkt å komme i 2008, men vi får se hva som skjer.

1.5 patch?! Dritbra. Håper den pusser opp grafikken litt. Og kunne tenkt meg et "mindre" rankingsystem så det krever mindre XP for å komme høyere opp i rank:P Og flere maps.

Ja og nye våpen eller et nytt kit hadde vert knall :D God jul btw :D

Skrevet

mangler mer enn snø -.- kommer liksom ikke noen "store" spill i år føler jeg. fifa komut lenge før jul å ble katastrofe. tekken kommer ikke før 09.. men for å gå tilbake til topic'n: Noen som har noe nytt om bf2 patch eller om bf3?

God Jul'a!

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)
BF3 :love:

Hvis det blir noe alà Bad Company med 42 spillere på hvert lag blir dette å overgår BF2 med mye!

42-60 spillere på hvert lag ville vært epic og med noe som ser ut som en god spill motor (frostbite) vil bf3 være EPIC.

Endret av Zimmerh
Skrevet
BF3 :love:

Hvis det blir noe alà Bad Company med 42 spillere på hvert lag blir dette å overgår BF2 med mye!

42-60 spillere på hvert lag ville vært epic og med noe som ser ut som en god spill motor (frostbite) vil bf3 være EPIC.

LAAAG! Har jo 128-bot mod til BF2. lagger som bare faen. Men hadde vært kult ja. Enda flere spiller (1000mot1000) på et 100 ganger så stort kart. Konstant krig med 50 stridsvogner og 30 fly på hver side. 2.verdenskrig hadde vært genialt til dette.

Skrevet

Begynner å bli smålei av WW2.. (ikke at jeg ikke liker cod5), hadde likt noe i sanntid. Maaaaannnnnggggggeee flere klasser, ikke bare assault, sniper etc. Men ting som f.eks. Spy, kanskje sivil, etc.

Skrevet

hadde ikke gjort noe med flere ting å gjøre heller. f.eks å kunne gå inn i flere bygninger og barikadere disse osv. uansett er jeg fornøyd så lenge det blir mange spillere på hvert lag å lite lagg!

Skrevet
hadde ikke gjort noe med flere ting å gjøre heller. f.eks å kunne gå inn i flere bygninger og barikadere disse osv. uansett er jeg fornøyd så lenge det blir mange spillere på hvert lag å lite lagg!

Eller INGEN lagg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...