boenna Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Fungerer old IF enda? Når man løper til FP fra AH stopper man med en gang man kommer inn i forgen, til høyre der er det en brennende tønne som man hopper opp på og går inn i et igjennmurt vindu , der sheeper en duellist deg og som sau går du gjennom veggen. For å kunne duellere der må man wallclimbe på ytterveggen til rommet til kongen, altså rett ovenfor den brennende tønna.Der starter man duellen. Jeg skal sjekke det nå. 9655189[/snapback] Old IF fungerer fortsatt knall vet du,.
Poseboen Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 En annen kul Bugwalk er opp til nefarians terrace paa utsiden av blackrock mountain. Eneste problemet er at gnomer er for lave til aa gjore det saa har ikke fullfort den selv ennaa, men er ikke saa vanskelig aa komme opp saa hvis du er human burde det gaa greit.
Footy Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 En annen kul Bugwalk er opp til nefarians terrace paa utsiden av blackrock mountain. Eneste problemet er at gnomer er for lave til aa gjore det saa har ikke fullfort den selv ennaa, men er ikke saa vanskelig aa komme opp saa hvis du er human burde det gaa greit. 9662489[/snapback] Alltid drømt om å gjøre det motsatte. Står du de riktige stedene kan du se terrace'n utenifra... Hopper man ut av terrace'n i Scholomance så kommer man jo ut av instancen, så hvorfor skal ikke det morsatte fungere her?
Poseboen Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 En annen kul Bugwalk er opp til nefarians terrace paa utsiden av blackrock mountain. Eneste problemet er at gnomer er for lave til aa gjore det saa har ikke fullfort den selv ennaa, men er ikke saa vanskelig aa komme opp saa hvis du er human burde det gaa greit. 9662489[/snapback] Alltid drømt om å gjøre det motsatte. Står du de riktige stedene kan du se terrace'n utenifra... Hopper man ut av terrace'n i Scholomance så kommer man jo ut av instancen, så hvorfor skal ikke det morsatte fungere her? 9662507[/snapback] Mener du aa hoppe inn i scholo?
Footy Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Nei, hoppe inn i BWL, jeg har ikke fått til å hoppe inn i Scholo, har ikke kommet opp. Men burde det ikke være mulig da? om man kan gå ut lissom
Poseboen Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Du kan hoppe in nefarians terrace fra utsiden ja, men du blir ikke porta inn i instance.
Poseboen Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Tviler. Tror ikke mange har vaert oppe der. Hvis dukan bugwalke er det jo bare aa finne ett passe sted aa klatre opp. Gaar omtrent overalt. Naar jeg faar ny pc kan jeg se om jeg kan lage en film om hvordan du kommer opp.
Poseboen Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 faar nok ikke lagd no film akkuratt i dag, men kanskje om noen dager. Dessuten kan jeg ikke jeg fullfore bugwalken siden jeg er gnom.
Be__bad Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Var i dancing troll village. angrep ett troll å døde. Ressa på GY i plaguelands. Ikke fett old if er fortsatt ingame.
BlindAct Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 faar nok ikke lagd no film akkuratt i dag, men kanskje om noen dager. Dessuten kan jeg ikke jeg fullfore bugwalken siden jeg er gnom. 9662664[/snapback] Bare kjøp en Savory Deviate Delight eller to da
Poseboen Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Bare kjøp en Savory Deviate Delight eller to da Har tenkt tanken, men tror ikke det virker. Hvis du zoomer inn paa deg selv som human zoomer du inn paa ansiktet, men hvis du zoomer inn pa en gnom med savory delight zoomer du inn paa belteomraade.
Lednar Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Vært under Karazhan? Der finner du nemelig en stor smiley http://img524.imageshack.us/img524/7...7155232rr7.jpg http://img458.imageshack.us/img458/7...7155009go6.jpg Endret 9. oktober 2007 av Lednar
Datasmurf Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Alltid hatt lyst til å dra dit, men kom aldri så langt. Og "Image doesn't exist" =/
Footy Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Med tanke på smileys.. Husker jeg døde i lavaen hos Ragnaros en gang... drev å lekte litt med zoomen mens jeg venta på at fighten skulle bli ferdig. Plutselig hadde jeg zooma riktig og så at mange av partiklene i laven var smileys
Lednar Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Og "Image doesn't exist" =/ Pokker... *setter igang å fikser det* EDIT: Jada, trøtt som pokker så klarte jeg å fikse det. Men laster opp bildene. Endret 10. oktober 2007 av Lednar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå