Gå til innhold

fifa 08 og keyboard


Anbefalte innlegg

hei, har spilt fifa 08 en stund nå, men er den del ting jeg ikke får til, som f eks det finnesse skuddet, ei heller får jeg til noen finter, noe jeg gjerne skulle gjort. Jeg lurer på om dette er mulig på keyboard?

 

Har sett litt rundt på controls og slikt, og regner med at det har noe med den dummy knappen å gjøre, men samme hvor mye jeg prøver med den knappen (og andre) gjør jeg ingen finter. har lest på tips og triks på fifa08 hjelpen men der står det at man skal bruke analog stick, noe som det ikke finnes så mye av på keyboard...

fant ikke noe særlig skrevet om det på forumet her men beklager om det allerede finnes

 

håper noen kan hjelpe meg her siden det hadde vært morro å spilt fifa 08 med finter og finnesse skudd og :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg regner med du har lest manualen som følger med spillet?

 

vist du er en som meg, som sjelden leser noe som helst så lenge det ikke befinner seg på en dataskjerm, så kan du prøve å holde inn shift.. det funker værtfall til meg .)

 

 

edit, skriveleifs

Endret av Rainman
Lenke til kommentar
Jeg regner med du har lest manualen som følger med spillet?

 

vist du er en som meg, som sjelden leser noe som helst så lenge det ikke befinner seg på en dataskjerm, så kan du prøve å holde inn shift.. det funker værtfall til meg .)

 

 

edit, skriveleifs

9651432[/snapback]

 

Jeg finter med shift jeg også, men Finesseskudet vet jeg ingenting om :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...