Gå til innhold

Ros til MPX & Posten


Anbefalte innlegg

Etter å ha ringt rundt forskjellige elektrobutikker for å kjøpe Nokia 6500 Slide, fikk jeg i svar at de forskjellige butikkene ikke har fått den inn, eller så var den utsolgt. Ble skeptisk for å bestille den fra Komplett, da de i det siste har fått problemer med leveringen sin. Tok jeg sjansen for å bestille den fra MPX, noe jeg har aldri brukt før. La inn en bestilling på mobilen kl12 igår, kl13 var den pakket og sendt. Fikk melding idag kl 09, at den har ankommet til postkontoret. Mindre enn 24 timer etter bestilling, sitter jeg med mobilen.

 

Kommer definitivt til å handle hos MPX igjen, takk til Posten for en utrolig rask levering. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, nå har de akkurat en heller stygg sak gående her på forumet som de skal komme med tilbakemelding på (tenker på saken med laptopen som var brukt i 109 minutter og sendt tilbake)

 

At MPX er kjappe til å sende er vel og bra, men hva skjer hvis du får problemer med telefonen? For mange er dette MYE viktigere enn å spare 100,-

Lenke til kommentar
Vel, nå har de akkurat en heller stygg sak gående her på forumet som de skal komme med tilbakemelding på (tenker på saken med laptopen som var brukt i 109 minutter og sendt tilbake)

 

Sånne saker vil vel alle butikker og nettbutikker ha før eller siden. En stygg sak burde ikke være nok til å trekke en konklusjon om at (nett)butikken alltid yter dårlig kundeservice. På lik linje med at en bra erfaring ikke burde lure noen til å tro at alt er gull og grønne skoger... Bra at det blir gitt ros når ros bør gis, har vært veldig mye kritikk til ulike nettbutikker her i det siste.

Er selvfølgelig som alle andre opptatt av at de dårlige erfaringene kommer frem også, men noen ganger er folk litt vel ivrige på å kritisere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...